  • Data: 2011-11-10 17:44:47
    Temat: Re: trojmiasto - ma ktos Daihatsu Sirion 1 gen (do 2003) ?
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Trójmieście jeszcze niedawno był jeden. Złocisty metalik.
    > Poszukaj w archiwizerach.
    > Pozdrawiam.
    Dzieki za informacje. W wwie tez bywamy (ja jestem z pod wwy) mialem
    nadzieje ze w ten week sie uda w 3m ale w takim razie pewnie za jakies 2 tyg
    bedziemy w stolicy i jesli nie bedzie nic w ogloszeniach to pozwole sobie
    sie odezwać.
    Moge poprosic o maila na p...@p...neostrada.pl ?
    Chetnie zapytam o to autko na prv.
    Pozdrawiam