  • Data: 2009-01-11 22:05:53
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Arni <a...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Skórski pisze:

    > McGregor ma taki a nie inny hm styl. Od zawsze taki ma. Zdziwiło Cię to?

    raczej nie, tylko do konca odkrył swe chamskie oblicze i sie miarka
    przebrała. Od dawna uwazałem ze smieci na liscie ale jak widzisz dosc
    długo znosiłem to w imie wolnosci słowa. Kazda jego odpowiedz na posta
    niezgodnego z jego punktem widzenia ocieka prymitywnym jadem bo innego
    poziomu dyskusji nie zna. I nie moze uwierzyc ze ktos moze tak po prostu
    nie chciec go czytac.
    Kląc trzeba tez z klasą.

    > Pytanie o to, z czego żyje Owsiak, jest pytaniem o to, z czego żyje
    > Owsiak. Cała reszta to Twoja interpretacja.

    nie, pytanie zajmuje jedno zdanie. Potem było kilkanascie linijek
    bełkotu niby uzasadniającego pytanie ale to juz byla manifestacja anty.

    > I jeśli musi z czegoś żyć, to nie można zadać pytania z czego żyje?

    Mozna i z duzym prawdopodobientwem mozna odpowiedziec ze zyje z fundacji
    bo na inna robote raczej nie ma czasu.

    > Publikowano dane o WOSP. Osobiście nie widziałem danych o Złoty Melon
    > Sp. z o.o. To taka jednoosobowa spółka zoo związana z WOSP. To, że nie
    > widziałem, nie oznacza oczywiście że ich nie ma.

    probowałem znalezc jakies dane, chocby ogolne. Nie mam czasu siedziec i
    wyliczac, sprawozdania z orkiestry sa. Jak ktos chce wyniuchac afere
    stulecia niech szuka. Nikt nie zauwaza ze jakos dziwnie duzoludzi daje
    sie nabrac na ten "przekręt". Widocznie Owsiak jest geniuszem.

    > A tak przy okazji - jak myślisz - skoro sprzedawca samochodów może
    > liczyć na prowizję od agenta bankowego za wciśniety kredyt to może
    > istnieć prawdopodobieństwo że i w innych przypadkach jest podobnie?
    > Nie, nic nie sugeruję. Pytam się.

    Nie sugerujesz... powiedzmy ze sam sie domyslam :) Owsiak z pewnoscią ma
    jakies dochody. Daleki jestem od ubóstwiania go. Ale poki co jest on dla
    mnie bardziej wiarygodny niz wszyscy politycy tego kraju, Rydzyk,
    urzędnicy itd. Nie słyszałem (nie twierdze ze nie ma takich przypadków)
    żeby Owsiak zmarnował jakies pieniadze, jakies lewe przetargi, łapówki
    itp. Wogole nie interesują mnie ideologiczne dyskusje o jego filozofii,
    przystanku Woodstock itd. Liczy sie to, ze jego akcja postawiła na nogi
    kilka oddziałów w szpitalach, wiele dzieci zyje dzieki jego sprzetowi.
    To wystarczy. I pewnie nalezałoby mu sie za to wieksze wynagrodzenie niz
    pobiera.

    tego z posta jarka_bolo

    --
    Arni Toruń