  • Data: 2009-01-12 14:41:50
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gkfkc9$lf0$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy Ty musisz od razu wszytskich dookoła obrażac, tylko dlatego, ze
    > piszesz na usnecie, a nie siedzisz twarzą w twarz z kimś przy stole?
    >
    > Wyraziłeś swoje (hmm, choć nie swoimi słowami) zdanie. W zasadzie masz do
    > tego prawo, a inni mają prawo sie z nim nie zgodzić i z tym polemizowac.
    > Nie znaczy to jednak, ze musisz od razu obrzucać kooś inwektywami, czy też
    > zachowywac sie jakbys aobsolutnie nie wiedział co to granica dobrego
    > smaku.
    >
    > Myslałem, ze choć na grupie motocyklowej mozna zachować pewnien poziom,
> [...]
    Czego sie spodziewales? Kiedys moze tak bylo, jazda na motocyklu raczej byla
    zajeciem "elitarnym", teraz sie wszystko upowszechnia. Coraz wiecej jest tu
    nastolatkow i podstarzalych mlodzieniaszkow odreagowujacych swoje problemy.
    Zaczynamy miec tu "przekroj" spoleczenstwa. A ze spoleczenstwo zaczyna byc
    chamskie to i grupa idzie w tym kierunku.

    pozdrawiam
    BartekGSXF
    Ave18
    EL