  • Data: 2009-01-12 14:33:58
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    McGregor wrote:
    > Użytkownik "Ozz" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nastepny, który nic sensownego nie napisał, ślepo wierząc w szczytny
    > cel i swego Guru Owsiaka. Identycznie jest z Rydzykiem i jego armią
    > moherów. Nie widzisz podobieństwa kolego Wujku Staszku?

    a czy Ty musisz od razu wszytskich dookoła obrażac, tylko dlatego, ze
    piszesz na usnecie, a nie siedzisz twarzą w twarz z kimś przy stole?

    Wyraziłeś swoje (hmm, choć nie swoimi słowami) zdanie. W zasadzie masz do
    tego prawo, a inni mają prawo sie z nim nie zgodzić i z tym polemizowac. Nie
    znaczy to jednak, ze musisz od razu obrzucać kooś inwektywami, czy też
    zachowywac sie jakbys aobsolutnie nie wiedział co to granica dobrego smaku.

    Myslałem, ze choć na grupie motocyklowej mozna zachować pewnien poziom,
    choćby dlatego, ze miedzy motocyklistami tej życzliwości jest zdecydowanie
    więcej niż między kierowcami cieżarówek, czy zwykłych osobówek.
    Widać myliłem sie, a usenet to usenet. Szkoda.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl