  • 61. Data: 2008-09-30 09:12:12
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Jacek Osiecki pisze:

    > A tu jest telewizor w salonie, w pokoju dziecięcym, w
    > sypialni, w pokoju gościnnym - i co, tylko w jednym pełna lista kanałów
    > a w pozostałych tvp1+tvp2? :)
    > Ja jak tylko się pojawiła możliwość wypowiedziałem umowę polsatowi i
    > założyłem UPC - równocześnie zresztą podziękowałem tpsa za sieć i telefon.

    Ale to też w kilkuletniej perspektywie trochę "z deszczu pod rynnę": co
    prawda UPC wciąż dystrybuuje sygnał analogowy, ale nowe programy będą
    się pojawiać w ofercie cyfrowej (bo w analogu miejsca nie ma). Pewnym
    jest, że pasmo "analogowe" będzie się zmniejszać na rzecz "cyfrowego",
    więc oferta programowa na pozostałych telewizorach też z czasem będzie
    się kurczyć...

    Marek

  • 62. Data: 2008-09-30 12:18:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 11:12:12 +0200, MarekM napisał(a):
> [...]
    > się pojawiać w ofercie cyfrowej (bo w analogu miejsca nie ma). Pewnym
    > jest, że pasmo "analogowe" będzie się zmniejszać na rzecz "cyfrowego",

    Będzie się kurczyć, ale szybko się nie zredukuje do zestawu 4-5 podstawowych
    programów :) Do tego w perspektywie jest przymusowe wprowadzenie cyfrowej
    telewizji, co zaowocuje sporym wyborem telewizorów z odpowiednimi tunerami.
    Kablówki raczej nie będą próbowały forsować swoich STB, bo wiedzą że ludzie
    wolą manwerować jednym pilotem - więc po prostu dostosują się do
    obowiązującego standardu.

    Dlatego dla domku, tak jak i dla dużego mieszkania - kablówka zawsze będzie
    lepsza. Nie mówiąc już o wiecznych problemach z anteną SAT - brak wygnału bo
    coś zasłania satelitę, kłopoty przy większych powiewach, śnieżycy czy nawet
    grubszych chmurach (w końcu wciskają ludziom coraz mniejsze patelnie)...
    Klient w dodatku w kablówce ma od razu komplet - telewizja, telefon,
    internet. Nie musi pilnować kilku płatności, pamiętać kilku numerów BOK ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 63. Data: 2008-09-30 12:24:35
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Klient w dodatku w kablówce ma od razu komplet - telewizja, telefon,
    > internet. Nie musi pilnować kilku płatności, pamiętać kilku numerów BOK ;)

    I dlatego, jak jest awaria, to pozostaje wyjść z domu i uprawiać buraki
    w ogródku :) Nie słyszałeś kiedyś o dywersyfikacji dostawców usług? :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 64. Data: 2008-09-30 13:14:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> writes:

    > I dlatego, jak jest awaria, to pozostaje wyjść z domu i uprawiać
    > buraki w ogródku :) Nie słyszałeś kiedyś o dywersyfikacji dostawców
    > usług? :)

    To sie wyjmuje komorke, ktora i za dostep do internetu w razie czego
    robic moze... 8-)

    MJ

  • 65. Data: 2008-09-30 17:46:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 14:24:35 +0200, Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > I dlatego, jak jest awaria, to pozostaje wyjść z domu i uprawiać buraki
    > w ogródku :) Nie słyszałeś kiedyś o dywersyfikacji dostawców usług? :)

    Jak siądzie tv, telefon i internet to sobie siądę przy książce :) Po co
    dywersyfikować różne usługi? Większe problemy bym miał gdybym zostawił linię
    tpsa i wybrał do tego jakąś netię czy multimo - byle awaria to ping-pong
    między tpsa a providerem a klient czeka i czeka...

    No i dochodzi jeszcze jedno - łatwość stwierdzenia że jest awaria :) Jak
    zwiesza się połączenie i żona rozmawiająca przez telefon nagle woła "halo?
    halo?" to nawet nie muszę sprawdzać co się dzieje... Dzwonię jeszcze na
    komórkę do kolegi na drugim końcu miasta, dzięki czemu wiem czy to problem
    lokalny i trzeba dzwonić do BOKu czy też spokojnie czekać aż wróci ;)

    Pozdrawiam,

  • 66. Data: 2008-10-29 13:41:22
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Spróbuj zadzownić do nich i zamówić usuługe kilkudziesięciu Mbps symetryka.
    3 razy dzowniłem i 3 razy dostałem odpowiedź nie świadczą takiej usługi, lub
    że ich infrastruktura nie dochodzi do nas.
    Ponad rok temu robili dla nas oferte i warunki się znalazły.

    Jednym słowem super mają handlowców ;)