    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Date: Tue, 30 Sep 2008 17:46:19 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 14:24:35 +0200, Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > I dlatego, jak jest awaria, to pozostaje wyjść z domu i uprawiać buraki
    > w ogródku :) Nie słyszałeś kiedyś o dywersyfikacji dostawców usług? :)

    Jak siądzie tv, telefon i internet to sobie siądę przy książce :) Po co
    dywersyfikować różne usługi? Większe problemy bym miał gdybym zostawił linię
    tpsa i wybrał do tego jakąś netię czy multimo - byle awaria to ping-pong
    między tpsa a providerem a klient czeka i czeka...

    No i dochodzi jeszcze jedno - łatwość stwierdzenia że jest awaria :) Jak
    zwiesza się połączenie i żona rozmawiająca przez telefon nagle woła "halo?
    halo?" to nawet nie muszę sprawdzać co się dzieje... Dzwonię jeszcze na
    komórkę do kolegi na drugim końcu miasta, dzięki czemu wiem czy to problem
    lokalny i trzeba dzwonić do BOKu czy też spokojnie czekać aż wróci ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004