  • 51. Data: 2008-08-31 22:16:42
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    empireus pisze:

    > Na slowo ja Ci moge uwierzyc, ze masz neta lepszego niz ktokolwiek inny,
    > ale kolega szuka czegos, co odpowiada pewnym standardom. Aczkolwiek nie
    > martwilbym sie tak bardzo na Twoim miejscu, tylko juz szykowal oferte.
    > Nie wszyscy potrzebuja nerwozdradek, a jesli bedziesz mial dobra oferte,
    > to zlapiesz pewna czesc klientow tego osiedla :)

    Ja nie twierdze, ze jest u mnie super hiper i w ogole git majonez ;)

    Twierdze, ze staram sie trzymac standardy.

    --
    Mikołaj Jopczyński | Tychy Online - Internet w powietrzu

    gg: 3 111 67
    @: kontakt et t-ol dot eu
    www.jedenzloty.pl

    "Czlowieka poznasz po jego Temporary internet files"
    "Doba ma 24h. Skrzynka piwa miesci 24 butelki - przypadek?"

  • 52. Data: 2008-09-01 16:53:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    ttt wrote:

    > inwestycji w osiedla tzn. nie kladzie kabli. TP jest wlasciwie "zmuszona" do
    > wykonania podlaczen z racji operatora swiadczacego usluge powszechna.

    ale nie jest zmuszona robić tego kablem....

  • 53. Data: 2008-09-01 18:15:15
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > ale nie jest zmuszona robić tego kablem....

    ano, masz racje ;-)

  • 54. Data: 2008-09-28 00:15:03
    Od: "Henryk" <x...@p...multimo.pl>

    > pytanie tylko czy spoldzielnia/zarzadca/wlasciciel tez woli talerz ;)

    Jeden talerz chyba nie przeszkadza, a samo rozwiązanie i jakość znacznie
    lepsze. Oferta programowa i możliwości też.

    http://www.cyfraplus.pl/_pro_cyfraplus-btb.html

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2008-09-28 07:53:12
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Henryk pisze:

    > Jeden talerz chyba nie przeszkadza, a samo rozwiązanie i jakość znacznie
    > lepsze. Oferta programowa i możliwości też.
    >
    > http://www.cyfraplus.pl/_pro_cyfraplus-btb.html
    >
    > Pozdrawiam

    dzieki za info. w poniedzialek dzwonie do nich;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 56. Data: 2008-09-28 10:43:39
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    SlawcioD pisze:

    > dzieki za info. w poniedzialek dzwonie do nich;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Nie musisz wiązać się C+, zerknij tu:
    http://www.dipol.com.pl/zbiorcze_instalacje_satelita
    rne_bib06.htm i tu:
    http://ed.vector.com.pl/283185.xml?ref=1&hc=1

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 57. Data: 2008-09-28 18:03:49
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > dzieki za info. w poniedzialek dzwonie do nich;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    A niejaki Mikolaj Jopczynski Ci w czyms pomogl?

  • 58. Data: 2008-09-28 19:28:21
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    ttt pisze:

    > A niejaki Mikolaj Jopczynski Ci w czyms pomogl?

    czekam jeszcze na odpowiedz ale deadline mnie juz dopada...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 59. Data: 2008-09-30 08:35:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2008 18:02:52 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):
    > Uwazam, ze kablowka na takich osiedlach to zly pomysl - nie dlatego, ze
    > my nie oferujemy tv (jest to nasz swiadomy wybor - mowie o blokach).
    > Wiekszosc woli satelite...

    IMHO się mocno mylisz - w domkach właśnie satelita jest do bani, bo daje
    jeden sygnał... A tu jest telewizor w salonie, w pokoju dziecięcym, w
    sypialni, w pokoju gościnnym - i co, tylko w jednym pełna lista kanałów
    a w pozostałych tvp1+tvp2? :)
    Ja jak tylko się pojawiła możliwość wypowiedziałem umowę polsatowi i
    założyłem UPC - równocześnie zresztą podziękowałem tpsa za sieć i telefon.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 60. Data: 2008-09-30 09:05:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

> [...]
    > jeden sygnał... A tu jest telewizor w salonie, w pokoju dziecięcym, w
    > sypialni, w pokoju gościnnym - i co, tylko w jednym pełna lista kanałów

    No niestety.

    Szkoda tylko, ze w Warszawie sa duze obszary w odleglosci 3 km od
    Palacu Kultury bez dostepu do jakiejkolwiek kablowki.

    No i cyfrowe kablowki to znow jest tylko jeden kanal per dekoder...

    MJ