  • 1. Data: 2008-08-22 06:17:30
    Temat: Problem z Orange Freedom
    Od: C...@g...com

    Mam następujący problem. Od dwóch dni powinienem mieć internet w
    usłudze Orange Freedom - tak mi wczoraj powiedzieli jak zadzwoniłem do
    operatorów. Najgorsze jest to, że u mnie na modemie ciągle mruga dioda
    LINK i wnioskuje, że nadal nie ma sygnału od orange.

    Mam dwa modemy ZTE ZXDSL 852 i kiedy dioda powinna zaskoczyć? w
    momencie podpięcia do zasilania i bez ustawień w komputerze ???
    Chodzi o to, że te modemy (a sporo czytałem na necie) są bardzo
    wadliwe i często się źle instalują. Najgorsze to to, że nie mam jak
    sprawdzić czy mam sygnał !!.

    Najgorsze to to, że pani operator w orange mówiła aby odinstalować
    wszystko związane z orange i nie mogę !! bo te oprogramowanie to jeden
    wielki syf :( i jestem w kropce.

    Najważniejsze jak sprawdzić czy jest sygnał ? oraz czy po podłączeniu
    modemu dioda od DSL powinno przestać mrugać? bo jeśli tak to tego nie
    miałem :(

    Na 2 komputerze robiłem podobnie

    A jeśli pożyczę skądś inny modem na przykład - SAGEM Fast 800 to jak
    prawidłowo w nim sprawdzić czy jest sygnał DSL ?

  • 2. Data: 2008-08-22 20:57:24
    Temat: Re: Problem z Orange Freedom
    Od: "Bohdan" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <Civmaniak
    > Mam następujący problem. Od dwóch dni powinienem mieć internet w
    > usłudze Orange Freedom ..................

    NTG
    pisz na: alt.pl.neostrada - Orange Freedom to prawie to samo co neostrada, a
    już i tak niedługo prawie wszystko (co TP) będzie przybierać barwę
    pomarańczową.

    Bohdan