  • Data: 2010-07-02 15:41:44
    Temat: Re: trasa - gliwice - gdynia - co polecacie?
    Od: juhass <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek pisze:
    > witam!
    >
    > w związku z urlpami, i takimi tam...
    >
    > będę jechał do gdyni z gliwic.
    >
    > jaką trase polecacie? jakieś porady, informacje?
    >
    > muszę być w gdyni na godzinę 12, mniej więcej.
    > więc wyjadę pewnie nocą.
    >
    > czy jechać :
    > gliwice - katowice [a4] przejazd przez lodz, włocławek, .... a1,?
    > czy gdzies warto pojechac "bokiem"?
    >
    > zastanawiam się o ktorej wyjechać by fajnie dojechać...
    > kierowcow będzie aż trzech więc myślę że jakoś damy radę wyjezdzajac w
    > srodku nocy...
    >
    > jakieś sugestie?

    Jechałem tą opcją we wrześniu 2009. Wyjazd o mniej- więcej 23 z Gliwic-
    w Gdyni (okolicach bo leciałem dalej na Słupsk) byłem chyba coś koło
    5-6. Droga w całkiem ok gdyby nie odcinek Łódź- Toruń. A1 bardzo ok tyle
    że dość droga z tego co pamiętam. Zresztą zaraz Ci napisze ktoś kto
    jechał bardziej niedawno. :)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass