  • 1. Data: 2009-03-22 19:54:58
    Temat: Re: transport motocykla
    Od: KilleR_art <killer_art@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    NASIŁ25napisal

    > waznynapisal

    > WITAM! ! !

    > JEŻELI CHODZI O TRANSPORT BUSEM LUB NA LAWECIE TO ZAPRASZAM.

    > MOJA FIRMA TRANSPORTOWA ŚWADCZY TAKIE USŁUGI

    > MAMY 3 BUSY PRZYGOTOWANE DO TRANSPORTU MOTOCYKLI

    > CENY NAWET PO 0.75 GR/KM TEL.510-800-500 GG.4820208

    > --

    Byłbym zainteresowany takim transportem o ile cena nie będzie kolosalna.
    Transport z Konstantynowa Łódzkiego do miejscowości Chełmża. 188,2km
    Przewóz motocykla MZ ETZ 251

    Proszę o szybką odpowiedź.

    #GG 1498207

  • 2. Data: 2009-03-22 19:57:15
    Od: KilleR_art <killer_art@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    KilleR_artnapisal

> [...]

    > Byłbym zainteresowany takim transportem o ile cena nie będzie kolosalna.
    > Transport z Konstantynowa Łódzkiego do miejscowości Chełmża. 188,2km

    Moje uszanowanie.

  • 3. Data: 2009-03-22 20:18:35
    Od: Arni <a...@n...spam>

    KilleR_art pisze:

    > Moje uszanowanie.

    chyba was pojebalo na tym scigaczu. Odpisujesz sam sobie na odpowiedz na
    posta z 2007 roku. A moze na tym pożal sie Boże czytniku po prostu nie
    ma dat? Ponownie alpeluje: scigacz ma wlasne forum, zablokowac pisanie
    ze scigacza na precle.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-03-22 21:04:24
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > posta z 2007 roku. A moze na tym pożal sie Boże czytniku po prostu nie ma
    > dat? Ponownie alpeluje: scigacz ma wlasne forum, zablokowac pisanie ze

    Wystarczy ignorować :/.

    pozdr.
    Mystik

  • 5. Data: 2009-03-22 21:16:38
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Mystik pisze:
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Wystarczy ignorować :/.

    nie nie wystarczy. scigacz zasmieca nam liste naplywem jakis leszczy
    ktorzy nawet nie wiedza ze to nie idzie na scigaczowe forum. Scigacz
    robi sobie darmową reklame naszym kosztem. scigacz nie pytał nikogo czy
    moze sie tak po prostu do listy newsowej przypiąc. Scigacz ma wlasne
    forum ale tego mu malo, trzeba jeszcze przywlaszczyc sobie cudze. nie po
    to listy newsowe maja konkretne zasady rejestracji i dzialania zeby
    jakis kret rozwalał wszystko od srodka. Scigacz.pl jest obcym ciałem w
    materii pl.rec.motocykle. Chodzi oczywiscie o bramke, resta niech sobie
    działa na zdrowie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-03-22 22:17:56
    Od: "GRinKU" <g...@t...net.pl>

    I wszystko w temacie....
    W przypływie bitewnego szału sam "zaśmiecasz" grupę bluzgami i "poprawną
    polszczyzną"

    Pozdrawiam GRinKU

  • 7. Data: 2009-03-22 22:30:03
    Od: Arni <a...@n...spam>

    GRinKU pisze:

    > I wszystko w temacie....
    > W przypływie bitewnego szału sam "zaśmiecasz" grupę bluzgami i "poprawną
    > polszczyzną"

    a cos merytorycznego masz dopowiedzenia?
    Ja tu troche za długo siedze zeby ten narastajacy smietnik pozostawic
    bez reakcji. Inaczej p.r.m skonczy jako forum dla nieuków zprzypadkowym
    dostepem do internetu.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-03-22 23:02:11
    Od: "GRinKU" <g...@t...net.pl>

    > a cos merytorycznego masz dopowiedzenia?
    > Ja tu troche za długo siedze zeby ten narastajacy smietnik pozostawic bez
    > reakcji. Inaczej p.r.m skonczy jako forum dla nieuków zprzypadkowym
    > dostepem do internetu.

    Merytorycznego?
    Hmmm.... to co robisz jest słuszne lecz forma niekoniecznie :(
    Ogólna forma postów grupy odstręcza wiele osób, które jednak miałyby coś
    merytorycznego do powiedzenia.
    Tracą na tym wszyscy i może warto nad tym pomyśleć?
    Możnaby też powalczyć z chamstwem w postach i nie obrażaniem innych - mniej
    zaawansowanych lub starszych rocznikowo dla których net to jednak coś
    trudnego?
    A co do "forum dla nieuków" to p.r.m. ma już wśród kilku forów motocyklowych
    opinię chamskiego i mało merytorycznego. Sorki za szczerość, ale nie jestem
    wrogiem grupy tyle tylko że mi coś przeszkadza i o tym piszę, bo może być
    lepiej.

    Pozdrawiam GRinKU

  • 9. Data: 2009-03-23 01:18:14
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Mon, 23 Mar 2009 00:02:11 +0100, "GRinKU" <g...@t...net.pl>
    wrote:

    >A co do "forum dla nieuków" to p.r.m. ma już wśród kilku forów motocyklowych
    >opinię chamskiego i mało merytorycznego.

    Upraszczając: merytoryczne byc nie musi, bo ci co tu są od dawna to
    juz wszystko co potrzebne wiedzą ;) Stała ekipa zna sie z reala, ma
    masę innych kanałów komunikacji ze sobą i tyle. Ile razy mozna meczyc
    to samo? PRM jest starsze niz jakiekolwiek polskie forum motocyklowe
    (glowy nie dam, ale chyba tak, nie?) i tu naprawde juz wszystko było.

    A chamskie...cóż. Albo przychodzisz, umiesz sie odnależć i pasujesz,
    albo wypad :P A ze malo kto z nowych umie sie odnalezc i wpasowac, to
    moze i lepiej.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 10. Data: 2009-03-23 07:40:44
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Eskimos" <e...@R...pl> napisał w wiadomości

    > A chamskie...cóż. Albo przychodzisz, umiesz sie odnależć i pasujesz,
    > albo wypad :P A ze malo kto z nowych umie sie odnalezc i wpasowac, to
    > moze i lepiej.

    Aleś pojechał :).
    A ja dla odmiany mam zupełnie odwrotne zdanie. Jako, że to nie jest lista
    zamknięta, a ogólnie dostepna, to i ten dostep ogólny powinien być
    uszanowany.
    I jest całkiem naturalnym, że pewne tematu wracają jak bumerang, a i zmiana
    pokoleniowa jest nieunikniona.

    Jedyną rzeczą jaka jest tutaj dziwna, to to, że pomimo naszych biegunowo
    odmiennych poglądów na "nasze" precle, doskonale się rozumiemy i z prawdziwą
    przyjemnością rozwiewamy wszystkie niejasności na wizji :).

    pozdr.
    Mystik