  • 1. Data: 2009-03-22 19:01:31
    Temat: Roll gaz - czym smarować?
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam

    Wiem, że trochę niezgodnie z netykietą ale jak w temacie - czym
    najlepiej przesmarować rollgaz? Aktualnie chodzi trochę ciężko po
    zmianie kierownicy; po włączeniu ogrzewania manetek chodzi jeszcze gorzej.
    Podejrzewam, że jakieś smary litowe?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-22 20:09:20
    Temat: Re: Roll gaz - czym smarować?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Piotr Rezmer napisał(a):
> [...]
    > najlepiej przesmarować rollgaz? Aktualnie chodzi trochę ciężko po
    > zmianie kierownicy; po włączeniu ogrzewania manetek chodzi jeszcze gorzej.

    A po co litowe? Toz to chyba zwykly Towot bylby? :)
    Ja smaruje grafityzowanym. I mam grzane manety - choc juz dawno nie
    uzywane ;)

  • 3. Data: 2009-03-22 20:37:04
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    zbigi wrote:

    > A po co litowe? Toz to chyba zwykly Towot bylby? :)
    > Ja smaruje grafityzowanym. I mam grzane manety - choc juz dawno nie
    > uzywane ;)

    Blad. Jesli manetka jest z tworzywa to absolutnie nie smar ropopochodny.
    Silikonowy bedzie OK. Nieduzo.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 4. Data: 2009-03-22 22:08:04
    Od: "GRinKU" <g...@t...net.pl>

    Ja do tego celu używam oleju silikonowego dostępnego w każdej Castoramie za
    parę zł.
    --
    Pozdrawiam GRinKU

  • 5. Data: 2009-04-07 19:56:42
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    GRinKU pisze:
    > Ja do tego celu używam oleju silikonowego dostępnego w każdej Castoramie
    > za parę zł.

    Faktycznie pomogło. Choć na początku, zaraz po wpryskaniu działało
    słabo, jednak po kilku dniach rozeszło się.

    --
    pozdrawiam
    Piotr