    From: Arni <a...@n...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: transport motocykla
    Date: Sun, 22 Mar 2009 22:16:38 +0100

    Mystik pisze:
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Wystarczy ignorować :/.

    nie nie wystarczy. scigacz zasmieca nam liste naplywem jakis leszczy
    ktorzy nawet nie wiedza ze to nie idzie na scigaczowe forum. Scigacz
    robi sobie darmową reklame naszym kosztem. scigacz nie pytał nikogo czy
    moze sie tak po prostu do listy newsowej przypiąc. Scigacz ma wlasne
    forum ale tego mu malo, trzeba jeszcze przywlaszczyc sobie cudze. nie po
    to listy newsowe maja konkretne zasady rejestracji i dzialania zeby
    jakis kret rozwalał wszystko od srodka. Scigacz.pl jest obcym ciałem w
    materii pl.rec.motocykle. Chodzi oczywiscie o bramke, resta niech sobie
    działa na zdrowie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"