  • 11. Data: 2009-03-23 07:55:01
    Temat: Re: transport motocykla
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Mystik wrote:
    > A ja dla odmiany mam zupełnie odwrotne zdanie. Jako, że to nie jest
    > lista zamknięta, a ogólnie dostepna, to i ten dostep ogólny
    > powinien być uszanowany.
    > I jest całkiem naturalnym, że pewne tematu wracają jak bumerang, a
    > i zmiana pokoleniowa jest nieunikniona.

    True.

    > Jedyną rzeczą jaka jest tutaj dziwna, to to, że pomimo naszych
    > biegunowo odmiennych poglądów na "nasze" precle, doskonale się
    > rozumiemy i z prawdziwą przyjemnością rozwiewamy wszystkie
    > niejasności na wizji :).

    Widzisz, i tym sposobem nie wyczerpujemy oczekiwań, jakie mają dzieci
    rodziców, z których ojcec to onet, a matka neostrada. Wspomniane
    dzieci chciałyby zapytać w internecie, przywalić z fajnego avatarka,
    emotka, stuknąć w klawierkę i dostać odpowiedź. A nie jakieś tam
    archiwum, albo google. No i nie daj Boże spotkanie w realu, trzeba by
    odpowiedzieć za swoje słowa. No chyba, że w realu aktualnie są fajne
    promocje :)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 12. Data: 2009-03-23 08:36:30
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Mon, 23 Mar 2009 08:40:44 +0100, "Mystik" <m...@p...pl>
    wrote:

    >Jako, że to nie jest lista
    >zamknięta, a ogólnie dostepna, to i ten dostep ogólny powinien być
    >uszanowany.
    >I jest całkiem naturalnym, że pewne tematu wracają jak bumerang,

    No to powiedzmy, że jest to swego rodzaju metoda rekrutacji ;)
    Dla wielu ludków stąd jeszcze pare lat temu sezon był wyznaczany przez
    poszczególne coroczne preclowe imprezy. I nic dziwnego, że trzon
    (tudzież jądro :P) jest hermetyczny i wymagający ;)

    A z drugiej strony popatrz na przekrój wiekowy. PRM zrobiło się w
    naturalny sposób grupą dla 30< latków i nie poradzisz. Teraz wszyscy
    mają samochody, kase, dzieci, brzuchy :P i jeszcze do tego lenia. To
    wysoko postawiona poprzeczka :DDD

    > a i zmiana
    >pokoleniowa jest nieunikniona.

    Pewnie. Ale to nastąpi i tak i nie ma co robic z tego zagadnienia. W
    końcu ktoś przez to geste sito sie przeciśnie ;)

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 13. Data: 2009-03-23 08:48:45
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Eskimos pisze:

    > Teraz wszyscy mają samochody, kase, dzieci, brzuchy :P i jeszcze do tego lenia.

    Mow za siebie. Z w/w rzeczy mam tylko samochod :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-03-23 09:28:44
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Mow za siebie. Z w/w rzeczy mam tylko samochod :)
    Nie ciesz sie tak, Ciebie tez to dopadnie. :>

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 15. Data: 2009-03-23 09:30:00
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Nie ciesz sie tak, Ciebie tez to dopadnie. :>

    Kasa mnie moze dopasc, nie bede protestowac. Na reszte nie reflektuje

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-03-23 10:12:31
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > Kasa mnie moze dopasc, nie bede protestowac. Na reszte nie reflektuje

    Obawiam się, że jeśli do tej pory nie dorobiłeś się kasy i dzieci, to teraz
    możesz liczyć już co najwyżej na brzuch i lenia ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 17. Data: 2009-03-24 12:50:01
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Obawiam się, że jeśli do tej pory nie dorobiłeś się kasy i dzieci, to
    > teraz możesz liczyć już co najwyżej na brzuch i lenia ;)

    ROTFL

    --
    piomay
    http://www.piomay.riders.pl