  • 1. Data: 2009-03-23 08:05:52
    Temat: metafizyka motocyklowa wg. H. Urbanskiego [do poczytania]
    Od: Texen <f...@...dk>

    hej,

    artykulik z lonetu ;)

    http://zdrowie.onet.pl/1547834,2040,,,,dlaczego_hube
    rt_urbanski_odjezdza,styl_zycia.html

    albo krotko: http://tinyurl.com/meta-moto

    --
    texen
    fzs600, w-wa

  • 2. Data: 2009-03-23 08:17:47
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "Texen" napisal w wiadomosci

    > artykulik z lonetu ;)
    >
    > http://zdrowie.onet.pl/1547834,2040,,,,dlaczego_hube
    rt_urbanski_odjezdza,styl_zycia.html

    > albo krotko: http://tinyurl.com/meta-moto

    No i poziom typowy,zupelnie jak w Bravo,szkoda czytac:-(

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 3. Data: 2009-03-23 09:09:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Monster" <a...@o...pl> wrote in message news:gq7gj7$b8h$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "Texen" napisal w wiadomosci

    rt_urbanski_odjezdza,styl_zycia.html

    > No i poziom typowy,zupelnie jak w Bravo,szkoda czytac:-(

    Przystosowane do poziomu odbiorcy. To nie jest portal motocyklowy. Dobrze ze
    ktos oparl sie pokusie pojechania po dawcach i linkach na szyi. Przy
    zokazji, przypomnal mi sie Mr Warzecha ktory raczyl polemizowac tutaj z
    krytyka swych grafomanskich popisow - ostanio sporo go w TV, szczesliwie od
    jednosladow sie odstosunkowal.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 4. Data: 2009-03-23 09:25:06
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Monster wrote:
    > No i poziom typowy,zupelnie jak w Bravo,szkoda czytac:-(

    Eeetam przesadzasz, poziom akurat do poczekalni u dentysty, może jakiś
    romantyk 40letni sie skusi na motocykl, albo kobieta? :) Wszystkie
    artykuły byś chciał fachowe od razu?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 5. Data: 2009-03-23 09:42:07
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" napisał w wiadomości

    > Eeetam przesadzasz, poziom akurat do poczekalni u dentysty, może jakiś
    > romantyk 40letni sie skusi na motocykl, albo kobieta? :) Wszystkie
    > artykuły byś chciał fachowe od razu?

    Eetam romantyk,prędzej "sąsiad ma to ja muszę mieć też"
    No i to było fachowe,dowiedziałem się ile waży wał w VTX :-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 6. Data: 2009-03-23 09:43:14
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 23 Mar, 09:25, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > Eeetam przesadzasz, poziom akurat do poczekalni u dentysty, może jakiś
    > romantyk 40letni sie skusi na motocykl, albo kobieta? :) Wszystkie
> [...]

    Ja bym chcial zeby po "wg" nie stawiac kropki.

  • 7. Data: 2009-03-23 11:29:40
    Od: f...@...dk

    On 23 Mar, 10:43, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    > Ja bym chcial zeby po "wg" nie stawiac kropki.

    dzieki, to byl ostatni raz ;)

    --
    texen,
    fzs600, w-wa

  • 8. Data: 2009-03-24 14:42:56
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Monster wrote:

    > Eetam romantyk,prędzej "sąsiad ma to ja muszę mieć też"
    > No i to było fachowe,dowiedziałem się ile waży wał w VTX :-)

    A jazdzac na harleyu mozna sie pogubic. I stac agrasywnym.
    I trzeba miec silniejszy harakter niz motocykl

    Fajne, nie wiedzialem ze jestes tym na czym jezdzisz.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A