eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press]toyota po raz kolejnyRe: toyota po raz kolejny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!aotearoa.beln
    et.be!news.belnet.be!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xsnews.nl!tudelft.nl!txtfeed1.
    tudelft.nl!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!
    nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
    s.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: toyota po raz kolejny
    Date: Fri, 12 Mar 2010 18:54:04 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <hndv8n$bfc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <e...@i...googlegroups.com>
    <hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hnd1la$bdk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: agf193.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268416599 11756 83.25.161.193 (12 Mar 2010
    17:56:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 17:56:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hnd1la$bdk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263698
    [ ukryj nagłówki ]

    pawka pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>> Co za bzdury wypisujesz....
    >>> Jakim cudem zablokowane tylne kola moga chciec wyprzedzic przod?
    >> Ano takie cuda - wbrew temu co mogłoby się wydawać jednoczesne stałe
    >> napędzanie przodu i hamowanie tyłu zamiast stabilizować pojazd, spowoduje
    >> utratę kontroli praktycznie nie do opanowania.
    >
    >
    > To może powinienem zastanowić się czy sprzedawać swój samochód (taki chitry
    > plan miałem na ten rok) skoro jak mi na śliskim zaczyna dupę wozić to
    > starczy lekko załapać ręcznym i musnąć gaz a auto staje w linii?

    Nie jest tak jak piszesz. Użycie w poślizgu tylnej osi hamulca ręcznego
    działającego na tylne koła, w żadnej sytuacji nie ma właściwości
    stabilizujących, a jedynie zmniejszy siłę prostopadłą do osi pojazdu i
    pogłębi poślizg tyłu.

    Hamulca ręcznego używa się właśnie po to żeby stracić tyłem przyczepność.
    Żeby ustabilizować samochód i odzyskać przyczepność tyłu używa się gazu
    i kontry kierownicą żeby wygasić naturalną oscylację tyłu.

    Dlatego też elektroniczna regulacja siły hamowania działa tak, że na
    zakręcie tylna oś nie jest hamowana - bo hamowanie tylną osią w zakręcie
    to dobry sposób na to żeby tył wyprzedził przód.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: