-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!aotearoa.beln
et.be!news.belnet.be!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xsnews.nl!tudelft.nl!txtfeed1.
tudelft.nl!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!
nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
s.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: toyota po raz kolejny
Date: Fri, 12 Mar 2010 18:54:04 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 26
Message-ID: <hndv8n$bfc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
<e...@i...googlegroups.com>
<hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
<hnd1la$bdk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: agf193.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268416599 11756 83.25.161.193 (12 Mar 2010
17:56:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 17:56:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hnd1la$bdk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263698
[ ukryj nagłówki ]pawka pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl...
>>> Co za bzdury wypisujesz....
>>> Jakim cudem zablokowane tylne kola moga chciec wyprzedzic przod?
>> Ano takie cuda - wbrew temu co mogłoby się wydawać jednoczesne stałe
>> napędzanie przodu i hamowanie tyłu zamiast stabilizować pojazd, spowoduje
>> utratę kontroli praktycznie nie do opanowania.
>
>
> To może powinienem zastanowić się czy sprzedawać swój samochód (taki chitry
> plan miałem na ten rok) skoro jak mi na śliskim zaczyna dupę wozić to
> starczy lekko załapać ręcznym i musnąć gaz a auto staje w linii?
Nie jest tak jak piszesz. Użycie w poślizgu tylnej osi hamulca ręcznego
działającego na tylne koła, w żadnej sytuacji nie ma właściwości
stabilizujących, a jedynie zmniejszy siłę prostopadłą do osi pojazdu i
pogłębi poślizg tyłu.
Hamulca ręcznego używa się właśnie po to żeby stracić tyłem przyczepność.
Żeby ustabilizować samochód i odzyskać przyczepność tyłu używa się gazu
i kontry kierownicą żeby wygasić naturalną oscylację tyłu.
Dlatego też elektroniczna regulacja siły hamowania działa tak, że na
zakręcie tylna oś nie jest hamowana - bo hamowanie tylną osią w zakręcie
to dobry sposób na to żeby tył wyprzedził przód.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 18:57 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:00 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=