  • 1. Data: 2016-03-17 14:01:11
    Temat: torebki strunowe z bąbelkami
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Hej,

    kolejne pytanie z zakresu redukowania wagi przedmiotów. Chciałbym jako
    opakowanie transportowe na tableta 8" wykorzystać torebkę strunową, ale
    nie taką zwykłą, lecz fikuśną. Jej fikuśność polega na tym, że w środku
    jest dodatkowo wyłożona folią bąbelkową. Wiem, że takie coś istnieje bo
    kiedyś dostałem sample w takiej torebce, niestety jest za mała by
    zmieścić tablet o wymiarach 130*220 mm. Szukałem w TME, szukałem w Elfa
    Distrelec - bezskutecznie. Da się coś takiego gdzieś kupić w ilościach
    niehurtowych?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2016-03-17 15:42:12
    Temat: Re: torebki strunowe z bąbelkami
    Od: "Ceat" <c...@g...com>

    > nie taką zwykłą, lecz fikuśną. Jej fikuśność polega na tym, że w środku
    > jest dodatkowo wyłożona folią bąbelkową

    Sprawdź http://www.pakmar.com.pl/
    sprzedają też małe ilości.
    K]

  • 3. Data: 2016-03-17 16:59:29
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-17 o 15:42, Ceat pisze:

    > Sprawdź http://www.pakmar.com.pl/
    > sprzedają też małe ilości.
    > K]

    No zaraz wysyłkowo. Bez sensu, lepiej kupić osobno torebkę strunową na
    pobliskiej poczcie, i włożyć bąbelkową folię własnoręcznie, pewnie w
    szufladzie się jakaś poniewiera. Czemu się upierasz, aby była
    "zintegrowana"?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 4. Data: 2016-03-17 18:27:16
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JaNus pisze:

> [...]
    > pobliskiej poczcie, i włożyć bąbelkową folię własnoręcznie, pewnie w
    > szufladzie się jakaś poniewiera. Czemu się upierasz, aby była

    Zwłaszcza że mowa o ilościach niehurtowych, rękodzieło powinno być
    wykonalne.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 5. Data: 2016-03-22 08:43:38
    Od: "Jacek" <d...@g...com>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza że mowa o ilościach niehurtowych, rękodzieło powinno być
    > wykonalne.

    Chyba jeszcze taśma dwustronna by się przydała aby skleić bąbelki z torbą
    aby nie zwijały się przy wkładaniu i wyjmowaniu :)
    --
    pzdr, j.r.