  • 1. Data: 2016-03-17 09:01:11
    Temat: punkt testowy - czy sprzedają to gdzieś lokalnie?
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Czy takie coś, tzw testpoint,
    http://www.elfadistrelec.pl/pl/punkt-testowy-zolty-n
    o-brand-100-102/p/11035821
    jest do kupienia gdzieś w pl "od ręki"?
    a chętnie też i w cenie bardziej realnej bo nie sądze by było to warte nawet w
    detalu ponad 20 groszy,
    podczas gdy pod linkiem widnieje cena ponad 2 pln.

  • 2. Data: 2016-03-17 14:44:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 09:01:05 UTC+1 użytkownik adamschodowy napisał:
    > podczas gdy pod linkiem widnieje cena ponad 2 pln.

    Szukaj pod "pin testowy" albo "testpin", wtedy to kosztuje grosze ;)

    L.

  • 3. Data: 2016-03-18 07:23:54
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-17 09:01, adamschodowy wrote:
    > Czy takie coś, tzw testpoint,
    > http://www.elfadistrelec.pl/pl/punkt-testowy-zolty-n
    o-brand-100-102/p/11035821
    > jest do kupienia gdzieś w pl "od ręki"?
    Daaawno temu kupowałem w Mariteksie, ale teraz jakoś nie mogę tego u
    nich znaleźć. Więc może np. tutaj:
    http://botland.com.pl/pogo-pin/5345-pin-testowy-czer
    owny-10szt.html.