  • 1. Data: 2010-10-20 12:13:07
    Temat: to właśnie jest mercedes ... ;)
    Od: "Aligator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zakończenie historii dość zaskakujące
    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-
    na-jednym-oleju-i-
    jezdzi,1546529

  • 2. Data: 2010-10-20 12:14:15
    Temat: Re: to właśnie jest mercedes ... ;)
    Od: "Aligator" <w...@W...gazeta.pl>

    mały link:
    http://tinyurl.com/33b8rt8

  • 3. Data: 2010-10-20 12:22:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Aligator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:i9mfbi$3p7$1@inews.gazeta.pl...
    > zakończenie historii dość zaskakujące
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-
    na-jednym-oleju-i-
    > jezdzi,1546529

    Pamietam historie hondy, bodajze Prelude z okolicy '80 roku. Jeden
    wlasciciel od nowosci, nabil ponad 500.000km. Dealer Hondy odkupil samochod
    i wystawil u siebie w salonie jako reklame z haslem "Wciaz niezle jezdzi",
    wlasciciel dostal w zamian nowe auto.

    Nie moge w tej chwili znalezc linka, podesle kiedy wykopie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-20 12:38:58
    Temat: Re: to właśnie jest mercedes ... a to jest prawdziwe volvo :-)
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Aligator napisał:
    > zakończenie historii dość zaskakujące
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-
    na-jednym-oleju-i-
    > jezdzi,1546529
    http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/amerykanin-przej
    echal-volvo-ponad-4-mln-km

    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-10-20 14:25:46
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > zakończenie historii dość zaskakujące

    Ja raczej doświadczenie z Mercedesem mam takie: nowe Sprintery raz do roku w
    serwisie na naprawę automatycznej skrzyni (wszystkie jak jeden mąż).
    Natomiast gdy w trasie urwało się koło, dwa serwisy Mercedesa odbijały
    piłeczkę, bo żaden nie przyznawał się do Sprintera kupionego w Poczesnej
    przez firmę z Krakowa, a eksploatowanego na Śląsku, a auto kilka godzin
    stało bez koła na poboczu...

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 6. Data: 2010-10-20 14:34:48
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-20 12:13:07 Aligator

    > zakończenie historii dość zaskakujące

    Ojej, ależ się rozczuliłem ;~~~)
    To takie piękne!

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2010-10-20 15:11:40
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > http://tinyurl.com/33b8rt8

    Kiedyś to był mercedes, - w tej chwili KIA robi lepsze auta.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2010-10-20 15:53:22
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-10-20 15:11, news-gazeta pisze:
    > Kiedyś to był mercedes, - w tej chwili KIA robi lepsze auta.

    przepraszam, a w czym lepsze?

  • 9. Data: 2010-10-20 16:11:33
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > przepraszam, a w czym lepsze?

    na pewno blachy. nie widziałem 2-3 letniej KIA pordzewiałej a E-klase, Vito
    czy Sprintera wiele razy :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-10-20 16:23:53
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-10-20 16:11, glang pisze:
    > na pewno blachy. nie widziałem 2-3 letniej KIA pordzewiałej a E-klase,
    > Vito czy Sprintera wiele razy :)

    ja widzialem zarowno zardzewiala kia jak zardzewiala eklase, vito,
    sprintera. tylko wszystkie mialy wiecej niz 2-3 lata.