  • Data: 2010-10-22 13:30:02
    Temat: Re: to właśnie jest mercedes ... ;)
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-22 12:32, kamil pisze:
    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Nie pamietam w PORD zadnego punktu dotyczacego odkurzania wnetrza i
    > wymiany oleju, moglbys przytoczyc?

    Nie pamietam, abym cokolwiek pisal o odkurzaniu wnetrza samochodu i
    wymianie oleju.

    > Nadal nie rozumiem - co z tego? Strasznie bulwersujesz sie stanem
    > czyjejs wlasnosci, polecam zielona herbate, uspokaja.

    Ja sie bulwersuje?
    Nie rozsmieszaj mnie.
    Wali mnie co ta babka robila ze swoim samochodem, ale tez nie widze
    powodu do zachwytu nad 25 letnia 190, ktora przejechala cale 240kkm i
    byla juz zajechanym trupem.
    Naprawde nie ma sie czym zachwycac, fajnie ze jej odrestaurowali, ale
    nic poza tym.

    --
    Karolek