  • Data: 2010-10-22 21:14:49
    Temat: Re: to właśnie jest mercedes ... ;)
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-22 14:33, kamil pisze:

    > "Nic nie musze zbierac, masz od dawna obowiazek dbac o auto.
    > A ze ktos jest smieciarzem i lubi smietnikiem jezdzic to tylko o nim
    > swiadczy."
    >
    > Wyjasnij moze, jak mam ruzumiec "smietnik" i wskaz stosowny przepis
    > nakazujacy dbac o porzadek w samochodzie. Albo przestan truc.

    Jezeli dla ciebie zdanie "dbac o auto" oznacza dbac o porzadek w
    samochodzie to nie mam wiecej pytan.
    Wiec sam przestan truc i wroc sie do szkoly podstawowej, moze jeszcze
    zdolaja cie nauczyc nie rozumienia tego co sie chce czytajac jakas
    wypowiedz, tylko to co faktycznie jest napisane.

    > Glos zabrales dopiero po mojej wypowiedzi dotyczacej dbania o samochod i
    > nigdzie o zachwytach mowy nie bylo,

    Raczej odnioslem sie to idiotycznego podejscia zuzyc i wyrzucic w
    stosunku do lodowki, ktore mialobyc, rownie kretynska analogia dla
    samochodu.

    > wiec nie sciemniaj.

    Jak na razie to ty sciemniasz.

    > Poza tym
    > naduzywanie "gowien", "smieciarzy" i innych inwektyw swiadczy o dosc
    > mocnym zaangazowaniu emocjonalnym w stan tego samochodu, co raczej
    > przeczy stwierdzeniu "wali mnie to".

    Psycholog od siedmiu bolesci sie znalazl :P
    Jednak emocji we mnie ten samochod, ani ten temat zadnych nie wzbudza.

    > Ewentualnie o dosc niskiej kulturze
    > osobistej, nie bede wnikac.

    Chociaz ta techniczna i estetyczna mi zostala, w przeciwienstwie do tego
    co ty reprezentujesz, czyli "nasra tam, gdzie je".

    --
    Karolek