  • 1. Data: 2010-06-28 11:19:50
    Temat: timelapse następny
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    ...może niezbyt świeży, ale jest:

    http://vimeo.com/12911510

    pozdrawiam

    Witek

  • 2. Data: 2010-06-28 11:30:22
    Temat: Re: timelapse następny
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Fajne, moze nawet za szybkie...
    Poczatkowy obraz powinien sie wolniej pojawiac IMO.

  • 3. Data: 2010-06-28 11:39:15
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    > Fajne, moze nawet za szybkie...
    > Poczatkowy obraz powinien sie wolniej pojawiac IMO.

    tu zawsze dylematy są, i kogo bym nie zapytał, inaczej to widzi,
    a ja nie jestem artystą ;)

    a vimeo jakoś dziwnie konwertuje filmy,
    cos dziwnego się w niektórych miejscach robi
    (napisy na oryginale ładnie wjeżdżają, a tutaj,
    po vimeowej konwersji - coś się tnie...)

    W.

  • 4. Data: 2010-06-29 21:32:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Witek Kaszkin pisze:
    > ...może niezbyt świeży, ale jest:
    >
    > http://vimeo.com/12911510

    Ściągnąłem twój poprzedni timelaps w 720p i muszę powiedzieć, że z
    zapartym tchem go oglądałem, w przeciwieństwie do wersji na vimeo,
    głównie z powodów technicznych - słabsza jakość, mniejsza rozdzielczość
    i brak płynności w odtwarzaniu(ale mniejszy niż na YT).
    Mam więc prośbę - jak możesz, to wrzucaj też HD lub 720p na jakiś
    RapidShare.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --