  • 61. Data: 2010-10-20 17:45:34
    Temat: Re: tico vs. matiz
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    news:4cbef5b9$0$20992$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na autostradach nie ma zakrętów tylko łuki.

    Na pms nie ma trolli a jedynie osoby do końca podtrzymujące swoje zdanie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 62. Data: 2010-10-20 17:51:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Na pms nie ma trolli a jedynie osoby do końca podtrzymujące swoje
    > zdanie.

    Widziałeś na autostradzie zakręt, który sprawia, ze jadąc po prawym pasie
    nie widzisz auta będącego na lewym 20 metrów za Tobą?

    --
    ignorance is bliss

  • 63. Data: 2010-10-20 19:29:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Na pms nie ma trolli a jedynie osoby do końca podtrzymujące swoje zdanie.

    Troll to ktoś kto nie zmienia zdania, tylko dlatego że ktoś inny ma inne?
    Jakąś dziwną definicję posiadasz.

  • 64. Data: 2010-10-20 19:34:24
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:i9n8uh$p2q$1@news.onet.pl...

    > Troll to ktoś kto nie zmienia zdania, tylko dlatego że ktoś inny ma inne?
    > Jakąś dziwną definicję posiadasz.

    Udowodnij.

    :))))

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 65. Data: 2010-10-20 19:58:50
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Paź, 23:27, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote:

    > Nie wiesz co straciłeś ;)
    > Vmax Matiza to ok 140 km/h
    > Odcięcie na 5 następuję przy ok 165km/h (licznikowych) - osiągnąłem to
    > na lekkim zjeździe z góry (na A4 jeszcze bezpłatnej - przed Jaworznem)
    > przy wyprzedaniu ciężarówki. Oczywiście, jak byłem w jej połowie to siwy
    > frędzel w Hondzie ustawił się jakieś 20cm od mojego tylnego zderzaka i
    > zademonstrował pełen zestaw buractwa - długie + trąbienie + wygrażanie
    > pięścią ... I w tym momencie Matizek sobie zaczął odcinać i tym samym
    > poruszać skokami i chwiać na drodze - nie powiem - zrobiło mi się gorąco.

> [...]

    To Van chyba w skrzyni miał jakieś inne przełożenia, bo na 4 przy
    licznikowych 160km/h nie było jeszcze odcięcia :D

    Kolega chwalił się że poleciał nim 170km/h ;) ja nie testowałem aż
    tyle :D

    Pozdrawiam !!

  • 66. Data: 2010-10-21 00:31:37
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-10-20 02:48, to pisze:
    > begin Artur Frydel

    > To masz jeszcze jeden:
    > http://www.epoznan.pl/posts/281971_lightbox.jpg

    no co wy? przecież to Maruti_Suzuki :)

  • 67. Data: 2010-10-21 08:03:52
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    W dniu 2010-10-18 18:11, Artur Frydel pisze:
    > Witam.
    >
    > Musze kupic wozidlo do pracy. Ma jak najmniej palic i byc ogolnie tanie. Komfort
    nie jest istotny.
    > Ja wolalbym tico, zona uparla sie przy matizie...
    > Czy moglibyscie wymienic wady i zalety tych modeli. Co jest lepszym wyborem, matiz
    czy tico?

    Z tym spalaniem w Matizie to chyba wcale nie jest tak różowo. O ile Tico
    jest w stanie przy spokojnej mieszanej jeździe zejść <5l Pb, o tyle taki
    Matiz IMHO nie pali wcale mniej niż nieco większe auta typu Corsa,
    Punto, itp.
    Oczywiście zawsze można kupić Tico/Matiza z instalacją LPG.

  • 68. Data: 2010-10-22 11:13:19
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > begin Agent

    > Popisujesz się głupotą, czy właśnie nauczyłeś się pisać i chcesz się
    > pochwalić?

    Kiedyś to na mnie działało ale teraz już nie daję się wkręcić. PLONK.

  • 69. Data: 2010-10-22 11:15:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > O ile nie pominąłeś żadnych istotnych szczegółów (np. że to była rajdowa
    > ciężarówka bez kagańca jadąca 150 km/h) to różnica prędkości pomiędzy
    > Tobą a ciężarówką wynosiła ok. 20 m/s, zatem znalazłeś się w jej połowie
    > ze dwie sekundy po rozpoczęciu wyprzedzania. Nawet jeśli Honda jechała
    > 200 km/h, to różnica Waszych prędkości wynosiła tylko ok. 10 m/s. A zatem
    > skoro zdążyła usiąść Ci na zderzak, migać i trąbić to musiałeś wyjechać
    > na jej pas jakieś 20 metrów przed nią.

    Ja pier... ale analiza. Powinieneś się zatrudnić do działu kryminalistyki -
    dział jasnowidze.

  • 70. Data: 2010-10-22 11:22:41
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    wiadomości news:i9n8uh$p2q$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Troll to ktoś kto nie zmienia zdania, tylko dlatego że ktoś inny ma inne?
    > Jakąś dziwną definicję posiadasz.

    Są osoby ( np jak "to") które jak już nie mają argumentów to wyciągają ze
    zdania to co akurat jest najmniej istotne w wątku a jak tego się nie da to
    piszą teksty o glupocie przedmówcy itp. I nie ważne ile odpowiedzi by nie
    udzielić taki typ trola zawsze musi mieć ostatnie zdanie.
    Poza tym jak ktoś opisuje jakąś sprawę (nie ważne czego dotyczy) i dopisze
    że jechał Matizem albo "innym bolidem" to zaraz się odpisuje że to jego wina
    bo się wlókł. Nie wazne ile zapierdal.. i tak napewno zajechał, nie ustapił,
    wymusił. To akurat dotyczy równiez Ciebie.