-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!i5g2
000yqe.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: tico vs. matiz
Date: Wed, 20 Oct 2010 10:58:50 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 53
Message-ID: <4...@i...googlegroups.com>
References: <s...@l...bzyk.dyndns.org>
<4cbc7b9b$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@l...bzyk.dyndns.org>
<e...@d...googlegroups.com>
<i9l2ci$suf$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.79.27.193
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1287597530 13030 127.0.0.1 (20 Oct 2010 17:58:50 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Oct 2010 17:58:50 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: i5g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=89.79.27.193;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.10)
Gecko/20100914 Firefox/3.6.10 ( .NET CLR 3.5.30729;
.NET4.0C),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319508
[ ukryj nagłówki ]On 19 Paź, 23:27, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote:
> W dniu 2010-10-19 12:51, Czarek Daniluk pisze:
>
> > On 19 Paź, 06:37, Artur Frydel<a...@g...com> wrote:
>
> >> Argument o poziomie bezpieczeństwa bardzo mnie przekonuje. Lepiej mieć jakąś
> >> namiastkę, niż nie mieć jej w ogóle.
> >> Słyszełem że matiz więcej pali, bo jest cieższy - czy jest to istotna
> >> różnica?
>
> >> --
> >> Artur 'Bzyk' Frydel
> >> "Always look on the bright side of life."
>
> > Kolega jeździł Tico kiedyś - jak nie jeździł i tak i tak spalało 5l
> > benzyny :D
>
> > Matiz traktowany bardzo ostro spali nawet pod 10l/100km.
> > Tyle spalał Van traktowany - 1 odcięcie, 2 -odcięcie, 3-odcięcie - na
> > 4 nigdy mi się nie udało z niego wydusić odcięcia :D
>
> Nie wiesz co straciłeś ;)
> Vmax Matiza to ok 140 km/h
> Odcięcie na 5 następuję przy ok 165km/h (licznikowych) - osiągnąłem to
> na lekkim zjeździe z góry (na A4 jeszcze bezpłatnej - przed Jaworznem)
> przy wyprzedaniu ciężarówki. Oczywiście, jak byłem w jej połowie to siwy
> frędzel w Hondzie ustawił się jakieś 20cm od mojego tylnego zderzaka i
> zademonstrował pełen zestaw buractwa - długie + trąbienie + wygrażanie
> pięścią ... I w tym momencie Matizek sobie zaczął odcinać i tym samym
> poruszać skokami i chwiać na drodze - nie powiem - zrobiło mi się gorąco.
>
> --
> Wojciech Smagowicz
To Van chyba w skrzyni miał jakieś inne przełożenia, bo na 4 przy
licznikowych 160km/h nie było jeszcze odcięcia :D
Kolega chwalił się że poleciał nim 170km/h ;) ja nie testowałem aż
tyle :D
Pozdrawiam !!
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 00:31 scob
- 21.10.10 08:03 Przemolo
- 22.10.10 11:13 Agent
- 22.10.10 11:15 Agent
- 22.10.10 11:22 Agent
- 22.10.10 11:46 Cavallino
- 23.10.10 01:25 to
- 23.10.10 01:26 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=