  • 31. Data: 2010-10-19 13:38:27
    Temat: Re: tico vs. matiz
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message
    news:4cbd60ee$0$22802$65785112@news.neostrada.pl...

    > w 99% przypadków takie starsze auto będzie w lepszym stanie blacharskim
    > niż wymienione daewoo. Poza tym silniki diesla, nawet jak mają 500tyś km
    > nalotu to co to zmienia? Jak bez turbiny to i drugie tyle zrobi :)

    Bo samochod to przeciez tylko silnik, bez zawieszenia, hamulcow, wnetrza,
    elektryki, pompek-srompek i setek innych rzeczy, ktore z czasem sie psuja..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-10-19 14:05:54
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-10-19 13:11, JoAsienka pisze:
    > Alto sprzed 20 lat to chyba o Suzuki chodzi

    Tak jest.
    Bo Tico to zmodernizowane Alto sprzed ponad 30 lat.
    P.

  • 33. Data: 2010-10-19 14:11:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Uderzył w oś Mercedesa Vito przy prędkości około 90km -
    > jak się odbił od niego to fruwał, a drzwi dało sie
    > otworzyć i kierowca był przytomny (Matiz nie miał
    > poduszek)

    To raczej nie było 90 km/h :-). Przy 90 większość aut by się
    sprasowało, a co dopiero takie małe...

  • 34. Data: 2010-10-19 14:17:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Max 5kzł.

    A skąd jestes? Bo mój szwagier będzie prawdopodobnie na
    dniach sprzedawał Clio 1,2 , '98. Swego czasu przez 4
    miesiące nim jeździłem (siedział w Anglii, a moje było
    rozbite) i paliło niewiele ponad 5 l. Gdyby moja córka była
    starsza to sam bym je kupił dla niej, bo auto jest jego od
    nowowści i wygląda na 5 lat max. Nawet 100.000 nie
    przejechało, serwisowane, aż szkoda komuś obcemu wypuścić...

  • 35. Data: 2010-10-19 14:52:05
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Pan Piskorz wrote:

    > Tak jest.
    > Bo Tico to zmodernizowane Alto sprzed ponad 30 lat.

    Tico to odświeżone Suzuku MARUTI ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 36. Data: 2010-10-19 15:00:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości news:

    >Tico to zmodernizowane Alto sprzed ponad 30 lat.
    >
    > Tico to odświeżone Suzuku MARUTI ;)

    Powiedział co wiedział.
    Suzuki Maruti to też przerobione Alto, produkowane w Indiach przez Maruti na
    licencji Suzuki.
    W tym samym czasie co Tico w Korei zresztą.

  • 37. Data: 2010-10-19 17:27:10
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:i9k4oi$sp8$1@news.onet.pl...

    > Powiedział co wiedział.
    > Suzuki Maruti to też przerobione Alto, produkowane w Indiach przez Maruti
    > na licencji Suzuki.
    > W tym samym czasie co Tico w Korei zresztą.

    Miałem suzuki maruti i jeździłem tico - sporo części pasuje, ale obydwa
    parchy są takie same w codziennym życiu. Tico oczywiście było fajniejsze z
    racji mocniejszego silnika. Reszta praktycznie taka sama.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 38. Data: 2010-10-19 19:46:31
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Pan Piskorz dokonał/a produkcji posta :

    > Tak jest.
    > Bo Tico to zmodernizowane Alto sprzed ponad 30 lat.
    > P.

    Ale Alto nadal jest produkowane... albo do niedawna bylo...

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 39. Data: 2010-10-19 19:46:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > parchy są takie same w codziennym życiu. Tico oczywiście było fajniejsze z
    > racji mocniejszego silnika. Reszta praktycznie taka sama.

    Nic dziwnego, skoro oba pochodzą od Alto.
    Jedyna różnica to nieco nowocześniejsza buda w Tico.

  • 40. Data: 2010-10-19 19:48:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnego ślicznego dnia Pan Piskorz dokonał/a produkcji posta :

    > Ale Alto nadal jest produkowane... albo do niedawna bylo...

    Golf też.
    Nazwa tylko ta sama została.