-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: tico vs. matiz
Date: Tue, 19 Oct 2010 08:21:54 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <i9jdfe$kvm$1@news.onet.pl>
References: <s...@l...bzyk.dyndns.org>
<4cbc7b9b$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@l...bzyk.dyndns.org>
NNTP-Posting-Host: 213.25.167.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1287469358 21494 213.25.167.130 (19 Oct 2010 06:22:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Oct 2010 06:22:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <s...@l...bzyk.dyndns.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319153
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-19 06:37, Artur Frydel pisze:
> to wrote:
>
>> Matiz z kolei miał 3 gwiazdki czyli całkiem nieźle jak na małe auto z
>> tamtych czasów, dużo lepiej niż np. Seicento. Po za tym Matiz wygląda w
>> miarę normalnie. Twoja żona ma rację.
>>
>
> Argument o poziomie bezpieczeństwa bardzo mnie przekonuje. Lepiej mieć jakąś
> namiastkę, niż nie mieć jej w ogóle.
> Słyszełem że matiz więcej pali, bo jest cieższy - czy jest to istotna
> różnica?
>
Matiz pali około 1-1.5l więcej niż Tico. W mieście oczywiście, bo na trasie
różnica jest właściwie pomijalna (około 5/100, hardkory podobno schodzą do 4.5).
W mieście potrafi chlapnąć co niektórym i 8.5, chociaż mój nigdy powyżej 7.5 nie
wyskakiwał, więc to raczej kwestia kondycji silnika i ciężkości nogi - aczkolwiek
moja do najlżejszych nie należy.
Matiz jest znacznie wygodniejszy - w środku jest przestronniej i wyżej się siedzi,
dzięki czemu komfort podróżowania jest znacznie większy niż w Tico. Fotele też są
znacznie wygodniejsze. No i samo wnętrze nie jest takie archaiczne, a co niektórym
:) może się nawet podobać. W Matizie można mieć trochę wypasu niedostępnego
normalnie w Tico (z klimą włącznie).
Matiz rdzewieje znacznie mniej niż Tico, w którym rdzewieje wszystko - również (a
może zwłaszcza) drzwi. W Matizie rdzewieją maski, progi i tylne nadkola. Ale
dramatu nie ma. W niebitym 8latku mogą być co najwyżej pierwsze ogniska rdzy.
Jazda Tico wydaje się dynamiczniejsza. Ma trochę inaczej rozłożony moment obrotowy
no i jest lżejszy. Do 3 jest bardziej żwawy.
Z tych dwóch stanowczo wybrałbym Matiza. Jeździłem sporo obydwoma.
Pozdrawiam
Krzychu
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.10 08:24 Artur Frydel
- 19.10.10 09:33 Agent
- 19.10.10 10:12 Seba
- 19.10.10 11:07 PH
- 19.10.10 11:11 krzysiek82
- 19.10.10 12:36 Artur Frydel
- 19.10.10 12:38 Artur Frydel
- 19.10.10 12:39 Artur Frydel
- 19.10.10 12:40 Artur Frydel
- 19.10.10 12:51 Czarek Daniluk
- 19.10.10 12:57 Czarek Daniluk
- 19.10.10 13:01 Pan Piskorz
- 19.10.10 13:11 JoAsienka
- 19.10.10 13:38 kamil
- 19.10.10 14:05 Pan Piskorz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-07 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk