  • Data: 2010-10-19 08:24:07
    Temat: Re: tico vs. matiz
    Od: Artur Frydel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Day Mon, 18 Oct 2010 09:38:42 -0700 (PDT), Tatanka wrote:

    > Natomiast - "Ma jak najmniej palic i byc ogolnie tanie".
    > Nie wiem jak masz daleko do pracy, ale jak 10km lub wiecej to moze
    > diesla? Polo 1,4D lub Golf/ Passat 1,9D.

    Będę jeździł ~50km dziennie.
    Zapomniałem o jeszcze jednym, istotnym czynniku; auto musi mieć 4/5 drzwi. W
    sytuacjach awaryjnych muszę mieć opcję łatwego przełożenia dwóch fotelików
    dziecięcych.

    Zastanawiałem się nad jakimś małolitrażowym dieslem, ale takich aut jest
    stosunkowo mało na rynku - nie mam zamiaru jechać po wybrany model na drugi
    koniec polski. Nie w sytuacji gdy kupuję auto za parę złotych.
    No a oferta matizów/tico jest dość szeroka i można wybierać jak w ulęgałkach
    :)

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Whenever people agree with me I always feel