  • Data: 2009-10-15 14:41:28
    Temat: Re: testy m42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J-L-F" napisał

    > Masz może jakiegoś linka, gdzie to opisano?
    > Mam matówkę z klinem i chętnie bym połączył zamianę matówki z justowaniem.

    Ja to robiłem (wymiana matówek na własnoręcznie docinane + justacja) dla
    Nikona D70 i Canona 20D. Coś kojarzę, że gdzieś w sieci były opisy dotyczące
    tych aparatów. Fraza "350d focusing screen" powinna dać jakieś wyniki bo
    walka o to trwa od zarania dSLRów ; )
    Sama justacja matówki przynajmniej w moim przypadku z reguły prowadziła do
    usunięcia jednej blaszki znajdującej się pod matówką. O ile pamiętam w
    którymś przypadku nawet nie była konieczna. Kojarzę, że ludzie czasami
    dorabiali podkładki w kompletnie partyzancki sposób podklejając matówkę
    cienką taśmą samoprzylepną.
    Do Nikona miałem jako wyjściowy materiał matówkę z manualnego Nikona, do
    Canona wyrzeźbiłem z Zenita ; )

    adam