  • Data: 2009-10-17 15:10:13
    Temat: Re: testy m42
    Od: J-L-F <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic.
    > Te punkty na matówce świecą światłem odbitym. Jeśli założyłeś matówkę,
    > która nie ma w miejscach gdzie są diody specjalnie spreparowanych
    > punktów to tak niestety musi być. Diody świecą ale niestety tego nie widać.
    > Pozostaje beep ; )

    I to mi się nie podoba, lubię wiedzieć, gdzie ma być ostro - i tak
    dostatecznie dużo problemów z ustawieniem ostrości jest i bez tego.
    Poza tym, doszlifowanie precyzyjne matówki z zenita, to apteka, więc
    dałem sobie z tym spokój.
    O dziwo, po wymyciu matówki świecenie punktów ostrości wróciło :-)
    Szukam teraz jakiejś podkładki pod matówkę, ciągle ostrość ustawiana
    jest przed punktem ostrzonym. Taśma pakowa powinna być dobra, zobaczymy?