  • 11. Data: 2011-08-17 10:48:01
    Temat: Re: testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-17 11:30, yabba pisze:
    > Tam też w tym wątku wydedukowano, że pewnie się skończyły smartfony i dają

    pierwszy nie pierwszy promocja nie mozliwa do spelnienia jest opisana w
    ustawie o nieuczciwej konkurencji

  • 12. Data: 2011-08-17 10:49:03
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-17 12:10, boxfish pisze:

    > Przesadzasz, przecież te smartfony wrócą do nich za 2 tygodnie i znowu
    > będą do wzięcia, ja mam termin odbioru od 9.09.2011

    ja mam rozne terminy ale wszystko poza trojmiastem

  • 13. Data: 2011-08-17 10:50:18
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-17 12:07, neoniusz pisze:

> [...]
    >

    > Warszawa,
    > Gen. Slawoja-Skladkowskiego 4
    > (CH Skorosze)
    > 09-09-2011 - 15-09-2011
    >

    > Warszawa,
    > Powsińska 31
    > (Sadyba)
    > 09-09-2011 - 15-09-2011
    >

    > Warszawa,
    > Puławska 12
    > 09-09-2011 - 15-09-2011
    >
    > Dla pewnosci sprawzdzilem jeszcze Wroclaw, Gdansk, Gdynie, Sopot i
    > wszedzie jest mozliwosc odebrania.
    > W mniejszych miastach w okolicy mozna odebrac nawet pojutrze.

    czekaj czekaj, ja przy rejestracji to samo robilem, ale tu mowimy o
    zakwalifikowaniu i wyborze w panelu klienta. Mylisz dwie rzeczy.
    Pewnie to jest celowe by zniechecic do dobioru a zareklamowac jakie to
    play wspaniale

  • 14. Data: 2011-08-17 11:03:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.08.2011 12:50, Pendrive pisze:

    > czekaj czekaj, ja przy rejestracji to samo robilem, ale tu mowimy o
    > zakwalifikowaniu i wyborze w panelu klienta. Mylisz dwie rzeczy.

    Nie, mowie o wyborze w panelu klienta.

    http://imageshack.us/photo/my-images/6/beznazwyeq.pn
    g/

  • 15. Data: 2011-08-17 11:27:50
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-17 12:48, Pendrive pisze:

    > pierwszy nie pierwszy promocja nie mozliwa do spelnienia jest opisana w
    > ustawie o nieuczciwej konkurencji

    Mnie tez pokazalo punkty odlegle o minimum 60km.
    Ale pod mapką wpisalem okoliczna miejscowosc i wyskoczylo mi ze jest
    salon 10km ode mnie i nawet o tydzien wczesniej bede w nim mial
    dostepnego fona.
    Wybralem, zatwierdzilem i w piatek odbieram.
    Korzystajcie z wyszukiwarki pod mapką zanim zatwierdzicie punkty ktore z
    automatu wam przysylaja.

  • 16. Data: 2011-08-17 12:08:08
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > pierwszy nie pierwszy promocja nie mozliwa do spelnienia jest opisana w
    > ustawie o nieuczciwej konkurencji

    To jest promocja, a nie masowa akcja rozdania 20 milionów aparatów. Bo tyle
    by trzaba było, żeby każdemu pod dom zaoferować.

    JA

  • 17. Data: 2011-08-17 12:32:23
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-17 13:27, Norbert pisze:

    > Mnie tez pokazalo punkty odlegle o minimum 60km.

    hehe, a mnie sie wydaje ze wielki brat patrzy i sledzi i jak ktos
    wspomni to poprawiaja, zalogowalem sie wlasnie ponownie, o dziwo jest
    sopot, gdansk i gdynia, i prosze w sopocie nagle sie znalazly telefony i
    to w terminach zblozonych do poprzednich, a na gorze pojawil sie ogromny
    napis

    "Z powodu dużej liczby chętnych, system może zaproponować odległą
    lokalizację Salonu Play w stosunku do podanego kodu pocztowego,
    względnie podać odległą datę wypożyczenia."

  • 18. Data: 2011-08-18 04:37:35
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 10:52:03 +0200, Pendrive napisał(a):

    > Kilka dni temu ktos pisał o miejscach jakieplay zaproponowalo po odbior
    > smartfona, ja jestem z sopotu, naturalnie tego sie trzymalem przy
    > rejestracji,

    Ja tego problemu nie mam. Zaproponowali mi 4 punkty w Gliwicach.

    Ale nie zamierzam skorzystać :) Zarejestrowałem się tylko aby sprawdzić
    czy dają go każdemu :) Poza tym ten "smartfon" jest technologicznie na
    poziomie mojego staruszka HERO, więc szkoda mi na niego czasu :)

    Tak się zastanawiam, czy niedługo nie ruszy akcja "zapłać za telefon bo
    jest ryska na obudowie" :) Patrząc na ostatnie wybryki tej sieci, wydaje
    mi się to bardzo prawdopodobne :P (swoją drogą było by to świetne
    załatwienie kwestii zapchanych badziewiem magazynów :) )

    p.s. wczoraj miałem termin na koniec sierpnia, dzisiaj już na koniec
    września. Jak ktoś ma faktycznie ochotę się nim pobawić, to radzę
    potwierdzać odbiór zaraz po otrzymaniu maila.

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 19. Data: 2011-08-18 06:00:34
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > mi się to bardzo prawdopodobne :P (swoją drogą było by to świetne
    > załatwienie kwestii zapchanych badziewiem magazynów :) )

    Wystarczyło jak byś przeczytał krótkie FAQ na ich stronie i Twoje obawy
    prysnęły by jak bńka mydlana.

    JA

  • 20. Data: 2011-08-18 09:39:58
    Od: Dylon <m...@n...pl>

    W dniu 2011-08-18 08:00, Jeremiasz pisze:
    > Wystarczy?o jak by? przeczyta? kr?tkie FAQ na ich stronie i Twoje obawy
    > prysn?y by jak b?ka mydlana.

    Żartujesz? Prawda? :)

    Ani punkt 9 faq, ani punkty 8 i 9 regulaminu nie wykluczają scenariusza
    przedstawionego przeze mnie. Regulamin jest do tego stopnia
    nieprecyzyjny, że nie można zakładać, że przez jedną ryskę :P nie
    zostaniesz zmuszony do kupna telefonu :P