  • 1. Data: 2011-08-17 08:52:03
    Temat: testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Kilka dni temu ktos pisał o miejscach jakieplay zaproponowalo po odbior
    smartfona, ja jestem z sopotu, naturalnie tego sie trzymalem przy
    rejestracji, a oto lista punktow jakie zaproponowano :

    Kwidzyn,
    Tęczowa 2
    (Tęczowy Dom Handlowy)
    02-09-2011 - 08-09-2011
    lupa Kwidzyn,
    Braterstwa Narodów 51
    26-08-2011 - 01-09-2011
    lupa Drawsko Pomorskie,
    Konstytucji 8
    26-08-2011 - 01-09-2011
    lupa Szczecinek,
    Bohaterów WARSZAWY 6
    (Hosso)
    02-09-2011 - 08-09-2011
    lupa Połczyn Zdrój,
    Grunwaldzka 14
    26-08-2011 - 01-09-2011
    lupa Świdwin,
    3 Maja 1
    26-08-2011 - 01-09-2011
    lupa Białogard,
    Staromiejska 8

    To jest chyba celowo tak robione by zniechecic do pozyczania

  • 2. Data: 2011-08-17 09:03:47
    Od: a...@g...pl

    Pendrive wrote:

    > Kilka dni temu ktos pisał o miejscach jakieplay zaproponowalo po odbior
    > smartfona

    Tam też w tym wątku wydedukowano, że pewnie się skończyły smartfony i dają
    miejsca gdzie jeszcze są... Nie dziw się.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2011-08-17 09:15:49
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-17 11:03, a...@g...pl pisze:

    > Tam też w tym wątku wydedukowano, że pewnie się skończyły smartfony i dają
    > miejsca gdzie jeszcze są... Nie dziw się.

    to po huj leca reklamy w TV ? Obiecuja cos niemozliwego do spelnienia ?

  • 4. Data: 2011-08-17 09:30:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > to po huj leca reklamy w TV ? Obiecuja cos niemozliwego do spelnienia ?

    A to pierwszy raz w reklamach obiecują gruszki na wierzbie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2011-08-17 09:35:35
    Od: a...@g...pl

    Pendrive wrote:

    > to po huj leca reklamy w TV ? Obiecuja cos niemozliwego do spelnienia ?

    Następny co wierzy reklamom. Do tego "do spełnienia" acz mocno
    niewygodnie/kosztownie.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2011-08-17 10:07:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.08.2011 10:52, Pendrive pisze:
> [...]
    > rejestracji, a oto lista punktow jakie zaproponowano :
    > To jest chyba celowo tak robione by zniechecic do pozyczania

    To masz cos zepsute, bo ja mam do wyboru w Sopocie w tym momencie:

    "
    Odbiór w dniach:

    Sopot,
    Monte Cassino 6a
    09-09-2011 - 15-09-2011"

    Wpisz sobie recznie w "Wyszukaj Punkty Sprzedaży w Twoim mieście:"
    zacznij wpisywac sop i jak sie pojawi Sopot, to wybierz.

    Mnie w Krakowie wywalilo takie punkty:

    Adres:
    Odbiór w dniach:

    Kraków,
    Królewska 65A
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Kraków,
    Kapelanka 54
    (CH TESCO)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Kraków,
    Zakopiańska 62
    (Zakopianka)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Kraków,
    Zakopiańska 105
    (Galeria Solvay)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Kraków,
    Kalwaryjska 38
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Kraków,
    Bratysławska 3
    (Kaufland)
    02-09-2011 - 08-09-2011

    Kraków,
    Witosa 7
    02-09-2011 - 08-09-2011

    Wiec raczej nie jest zle.

    A dla smiechu wpisalem jeszcze recznie Warszawe i oto jaki jest wybor:

    Warszawa,
    Złota 59
    (CH ZŁOTE TARASY)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Warszawa,
    Targowa 72
    (Carrefour)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Warszawa,
    Jerozolimskie 47
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Warszawa,
    Głębocka 15
    (CH Targówek)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Warszawa,
    Gen. Slawoja-Skladkowskiego 4
    (CH Skorosze)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Warszawa,
    Powsińska 31
    (Sadyba)
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Warszawa,
    Puławska 12
    09-09-2011 - 15-09-2011

    Dla pewnosci sprawzdzilem jeszcze Wroclaw, Gdansk, Gdynie, Sopot i
    wszedzie jest mozliwosc odebrania.
    W mniejszych miastach w okolicy mozna odebrac nawet pojutrze.

  • 7. Data: 2011-08-17 10:10:46
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-17 11:15, Pendrive pisze:

    > to po huj leca reklamy w TV ? Obiecuja cos niemozliwego do spelnienia ?

    Przesadzasz, przecież te smartfony wrócą do nich za 2 tygodnie i znowu
    będą do wzięcia, ja mam termin odbioru od 9.09.2011

  • 8. Data: 2011-08-17 10:26:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pendrive" napisał:

    > to po huj leca reklamy w TV ?

    Po ch*j to pingwin w wodzie stoi.
    Zachowuj się, tu są kobiety a i nieletni też tu zaglądają, w przerwach
    między reklamami.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-08-17 10:30:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przesadzasz, przecież te smartfony wrócą do nich za 2 tygodnie i znowu
    > będą do wzięcia, ja mam termin odbioru od 9.09.2011

    No, nareszcie ktos dobrze wydedukowal :)

  • 10. Data: 2011-08-17 10:34:45
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > To masz cos zepsute, bo ja mam do wyboru w Sopocie w tym momencie:

    Nic nie ma zepsutego.
    To play / strona playa tak kulawo-dziwnie dziala.

    Przez ostatnie dni (sprawdzalem tak co 2-3 dzien) najblizsze
    punkty odbioru mialem 50-70km od wpisanego kodu pocztowego
    i brak mozliwosci recznego wpisania / wyszukania miasta.

    Wchodze dzisiaj i nie dosc, ze mam do wyboru punkty
    w Gdansku, Sopocie i Gdyni (a nie Wladyslawowo, Kartyzy, itd :),
    to jeszcze cudownie pojawilo sie okienko do wpisania miasta.

    To play ma cos zjebane.