  • Data: 2009-09-14 11:10:12
    Temat: Re: test m9 i stado niedowartosciowanych baranow ;)
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 03:33:38 -0700 (PDT), StaM napisał(a):

    > "Experci" oprocz kilku niemerytorycznych bekniec, narazie milcza:-))

    Moze nie jestem expertem ale chętnie coś powiem ino nie wiem co :)
    Lejka mi sie nawet podoba i moze być, ale sobie nie kupie bo za droga.
    No i nie ma jajfwju.
    A szczerze powiedziawszy wolałbym cyfrowego canona A-1 albo nawet Ae-1.

    Wątku nie czytałem bo mi sie nie chciało. Może szkoda zważywszy na aktualne
    reminiscencje.

    aha - jeszcze jedno - dobry fotograf to i denkiem dobre zdjecie zrobi :)

    --
    www.warszawski.info