  • 21. Data: 2013-03-19 17:51:30
    Temat: Re: test
    Od: <4...@3...175130.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w
    <news:1329006367.20130319172503@pik-net.pl.invalid>:

    > Pomiędzy 16:06 a 21:11?

    U mnie 0 (złownie zero), a ściągam w 40Tude z kilku serwerów

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2013-03-19 18:09:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Mar 2013 17:25:03 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Pomiędzy 16:06 a 21:11?

    To nic nie mam. Zrozumiałem że DżejEf miał tylko dwa posty w niedzielę
    :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2013-03-19 19:03:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie w śniegu ugrzęźli. U mnie sypie od samego rana.
    > ;)
    >
    > Do dyskusji ciekawostka
    > http://moto.onet.pl/13919455,0,4,filmy.html?node=28#
    play
    > Chyba nie było
    >
    > Wygląda na to, że zdjęcia są potrzebne, bo i automaty się mylą :)

    Jaki przepis uniemożliwia ITD wysyłanie zdjęcia?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 24. Data: 2013-03-19 19:16:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 11:33:07 +0100, PeJot napisał(a):

    > Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.

    od 20 lat jak nic ciekawszego nie bylo, a od przedwczoraj jest ?
    A coz to, moze i ja skorzystam :-)

    J.

  • 25. Data: 2013-03-19 19:18:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 10:45:38 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    play

    > Standardowe poszukiwanie sensacji. I chyba było, choć możliwym
    > jest że widziałem to gdzie indziej.

    A z kiedy to ?
    Ktos dostal _niedawno_ msandat z ITD - byl ze zdjeciem czy bez ?

    > Zdjęcie jest zawsze, a pomyłki się zdarzają.

    To dlaczego nie moge powiedziec ze sie pomylilem i za szybko pojechalem i
    jest po sprawie ? :-P

    J.

  • 26. Data: 2013-03-19 20:14:32
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-19 16:47, Artur Maśląg pisze:
    > W czymś to tak naprawdę przeszkadza?

    jak jeździsz tylko 5km do pracy to nie. Jak jeździsz po kilkaset km
    dziennie to nie wykluczysz że akurat w Pcimiu stał FR i może akurat w
    tym momencie przekroczyłeś miesiąc temu, bo nie jesteś pewny, chyba że
    jesteś pewny że w Pcimiu jechałeś powoli przy FR - ale to tylko jeśli
    znasz na pamięć umiejscowienie tych skrzynek

    > Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

    na FR inspekcji w Mondeo też?

    p.s. jeżdżę przepisowo (teraz, bo ślisko na drodze, a IMO ograniczenia
    są przewidziane właśnie na takie warunki, lub na idealne warunki ale
    samochód marki Syrena)
    Lukasz

  • 27. Data: 2013-03-19 20:49:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Mar 2013 19:03:00 +0100 osobnik zwany yabba napisał:

    > Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    play Chyba nie było

    > Jaki przepis uniemożliwia ITD wysyłanie zdjęcia?

    żaden

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2013-03-19 21:08:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-19 20:14, ddddddd pisze:

> [...]
    > jesteś pewny że w Pcimiu jechałeś powoli przy FR - ale to tylko jeśli
    > znasz na pamięć umiejscowienie tych skrzynek

    Bajki to możesz wiesz komu opowiadać - brak zdjęcie niczego nie zmienia
    w tej materii. Najwyżej trudniej się wykręcić od ewidentnego
    wykroczenia, które zostało zarejestrowane. Błędy systemów to się
    zdarzają tak rzadko, że naprawdę musiałby się trafić spory zbieg
    okoliczności, by trafiło przypadkiem na kogoś, kto jechał w tym
    samym miejscu, w tym samym czasie, takim samym samochodem itd.

    > na FR inspekcji w Mondeo też?

    Też. Jak przyślą to dam znać.

    > p.s. jeżdżę przepisowo

    ROTFL

    > (teraz, bo ślisko na drodze, a IMO ograniczenia
    > są przewidziane właśnie na takie warunki, lub na idealne warunki ale
    > samochód marki Syrena)

    Tak, tak, znam te tłumaczenia...

  • 29. Data: 2013-03-19 21:16:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 19:03:00 +0100, yabba napisał(a):
    play

    > Jaki przepis uniemożliwia ITD wysyłanie zdjęcia?

    W ustawie zapisano co sie wysyla .. i zdjecia tam nie ma.
    Czy to uniemozliwia ... hm ...

    Ale trzeba by sprawdzic czy nie zmienili.

    J.

  • 30. Data: 2013-03-19 21:37:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 21:08:50 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > w tej materii. Najwyżej trudniej się wykręcić od ewidentnego
    > wykroczenia, które zostało zarejestrowane. Błędy systemów to się

    A skad wiesz ? Znasz jakies oficjalne dane ?

    Czy tylko "99% mandatow zostalo przyjetych, a 1% skazal sad bez
    zastanowienia" (bo funkcjonariusz na sluzbie ma zawsze racje)

    > że naprawdę musiałby się trafić spory zbieg
    > okoliczności, by trafiło przypadkiem na kogoś, kto jechał w tym
    > samym miejscu, w tym samym czasie, takim samym samochodem itd.

    A dlaczego takim samym, skoro nie ma zdjecia ?
    Dostaniesz pisemko ze wzywa sie obywatela do przyznania iz prowadzac pojazd
    o nr rej Wxxxxx(twoj), w miejscowosci Janki pol roku temu pojechal 79
    zamiast 50, lub wskazania winnych, to sie przyznasz, wskazesz, czy
    zaczniesz przegladac domowy rejestr jazd samochodem ?

    J.