  • 11. Data: 2013-03-19 12:58:32
    Temat: Re: test
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 10:45, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-03-19 10:19, Miroo pisze:
    > (...)
    play

    > Standardowe poszukiwanie sensacji. I chyba było, choć możliwym
    > jest że widziałem to gdzie indziej.

    > Zdjęcie jest zawsze, a pomyłki się zdarzają.

    Pomyłki się zdarzają, owszem.
    Tyle, że wychodzą na jaw tylko w przypadkach, kiedy korespondencja od
    ITD wzbudza kompletne zaskoczenie u adresata - tak jak tutaj, gdy ta
    Syrena miała jechać 105 km/h, albo gdy właściciel dostaje mandat z
    miejsca, w którym nigdy nie był. Dopiero w takich przypadkach właściciel
    informuje, że to niemożliwe i... no i właściwie nie wiadomo, co się ma
    dziać później - ITD odpuszcza, czy idzie to do sądu? A ile jest
    płaconych mandatów takich, gdzie pomyłka zaszła, ale właściciel nie miał
    ochoty ciągać się po sądach i uznał, że może rzeczywiście gdzieś tam
    prędkość przekroczył? Gdyby wysyłali zdjęcia każdemu, to 99% takich
    pomyłek byłoby wyeliminowanych. No, ale kasa...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2013-03-19 13:28:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-03-19 11:03, J.F pisze:

    >To może jakąś książkę poczytaj? ;)

    No wlasnie poczytalem, a potem ze zdziwieniem stwierdzilem ze zadnego
    nowego postu nie przybylo :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-03-19 14:10:04
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 12:58, LEPEK pisze:

    > Pomyłki się zdarzają, owszem.
    > Tyle, że wychodzą na jaw tylko w przypadkach, kiedy korespondencja od
    > ITD wzbudza kompletne zaskoczenie u adresata - tak jak tutaj, gdy ta

    No i jaki widzisz problem? ITD stwierdzi błąd i zamknie
    temat/przeprosi, albo skieruje sprawę do sądu. Zresztą pomyłki wychodzą
    na jaw nie tylko w takich wypadkach.

    > A ile jest
    > płaconych mandatów takich, gdzie pomyłka zaszła, ale właściciel nie miał
    > ochoty ciągać się po sądach i uznał, że może rzeczywiście gdzieś tam
    > prędkość przekroczył?

    ROTFL - to zdjęcia są skądś tam i właściciel tak dla świętego spokoju
    płaci, choć jechał zgodnie z przepisami i go tam nie było? Może inaczej
    - to ile jest takich przypadków, skoro sugerujesz ich istnienie?

    > Gdyby wysyłali zdjęcia każdemu, to 99% takich pomyłek byłoby wyeliminowanych.

    ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

    > No, ale kasa...

    Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

  • 14. Data: 2013-03-19 15:14:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-19, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

    Jakby nie moglo byc tak jak kiedys wyslane poczta... No ale teraz ITD ma sie
    czym zaslonic, ze im prawo zabrania wysylac zdjec i oni nie moga nic zrobic.

    > Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

    Milosciwie nam panujacy doskonale wiedza co z kasa robic bo wciaz jej malo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-03-19 15:30:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-19 11:33, PeJot pisze:
    > Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.
    Bez jaj. Na usenecie można było się spodziewać w miarę konkretnej
    odpowiedzi albo przynajmniej pyskówki. Szukanie w internecie często
    przypomina grzebanie w śmietniku - nie wiem, czy to takie "ciekawsze".
    Jacek

    PS
    nie mówimy tu o innych formach aktywności pozainternetowej, bo tam
    faktycznie można coś ciekawego znaleźć

  • 16. Data: 2013-03-19 15:34:34
    Temat: Re: ERROR 404-Not Found
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

  • 17. Data: 2013-03-19 16:12:51
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 14:10, Artur Maśląg pisze:

    > No i jaki widzisz problem? ITD stwierdzi błąd i zamknie
    > temat/przeprosi, albo skieruje sprawę do sądu. Zresztą pomyłki wychodzą
    > na jaw nie tylko w takich wypadkach.

    Problem widzę taki, że na rękę jest ITD nie drążenie jakości
    automatycznego odczytu numerów rejestracyjnych, bo "w razie czego"
    zamknie temat, albo nawet przeprosi. To może każdemu wysłać
    prewencyjnie, a w razie czego zamknie się temat?

    > ROTFL - to zdjęcia są skądś tam i właściciel tak dla świętego spokoju
    > płaci, choć jechał zgodnie z przepisami i go tam nie było? Może inaczej
    > - to ile jest takich przypadków, skoro sugerujesz ich istnienie?

    Nie znam liczb, statystyk. Ale znam przypadki, kiedy kierowca dostał
    pismo i stwierdził, że istnieje rzeczywiście możliwość, że tam
    przekroczył prędkość, więc żeby nie mieć punktów i nie ciągać się po
    sądach wywali die i pół stówy dla świętego spokoju. Tak, wiem, nie
    powinni - ale tak się dzieje.

    > ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

    Dopiero w sądzie - ile z tych spraw opiera się o sąd?

    > Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

    Nie wiem, jaka jest skala błędów, ale jeśli wysyłaliby zdjęcia od razu,
    to znakomita większość z tych błędów byłaby eliminowana już na tym
    etapie bez potrzeby dwóch rozpraw - zaocznej i z udziałem stron,
    jeżdżenia po sądach itp.

    Pozdr,

  • 18. Data: 2013-03-19 16:47:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-19 15:14, AZ pisze:

    > Jakby nie moglo byc tak jak kiedys wyslane poczta... No ale teraz ITD ma sie
    > czym zaslonic, ze im prawo zabrania wysylac zdjec i oni nie moga nic zrobic.

    W czymś to tak naprawdę przeszkadza? Zresztą ja osobiście nie zamierzam
    się martwić o kombinatorów, którzy za rękę złapani tłumaczą, że to
    nieznajomy z Afganistanu prowadził, a właściciel akurat był zmęczony
    i się położył...

    > Milosciwie nam panujacy doskonale wiedza co z kasa robic bo wciaz jej malo.

    Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

  • 19. Data: 2013-03-19 17:14:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Mar 2013 11:03:26 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie, posty 16:06 i 21:11.
    >A pomiedzy nic ..

    Ja mam o wiele więcej postów z 17.03.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2013-03-19 17:25:03