  • 31. Data: 2013-03-19 22:15:40
    Temat: Re: test
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Mar 2013 21:08:50 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Bajki to możesz wiesz komu opowiadać - brak zdjęcie niczego nie zmienia
    > w tej materii. Najwyżej trudniej się wykręcić od ewidentnego
    > wykroczenia, które zostało zarejestrowane. Błędy systemów to się
    > zdarzają tak rzadko, że naprawdę musiałby się trafić spory zbieg
    > okoliczności, by trafiło przypadkiem na kogoś, kto jechał w tym samym
    > miejscu, w tym samym czasie, takim samym samochodem itd.

    kolega dostał od nich wyrok nakazowy, za inny samochód: marka, kolor,
    numery itd. Z miejsca gdzie nigdy nie był. Niestety kwitów z sądu nie
    odebrał po poszły na drugi koniec Polski.

    Nadal uważasz, że to OK?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2013-03-19 22:16:05
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-19 13:28, J.F pisze:

    > No wlasnie poczytalem, a potem ze zdziwieniem stwierdzilem ze zadnego
    > nowego postu nie przybylo :-)

    Broszurka reklamowa to nie książka. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 33. Data: 2013-03-19 22:22:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-19 21:37, J.F. pisze:

    > A skad wiesz ?

    Z wiedzy i doświadczenia - w szczególności systemów informatycznych
    różnej maści (cokolwiek by to miało znaczyć).

    > Znasz jakies oficjalne dane ?

    Oficjalne dane czego?

    > Czy tylko "99% mandatow zostalo przyjetych, a 1% skazal sad bez
    > zastanowienia" (bo funkcjonariusz na sluzbie ma zawsze racje)

    Znaczy nie było przypadków błędów? Nikt się nie odwołał, sąd nie
    odrzucił 'dowodów'?

    > A dlaczego takim samym, skoro nie ma zdjecia ?

    Jest zdjęcie i łatwo zweryfikować czy mój czarny pug to zielony
    fiat sąsiada.

    > Dostaniesz pisemko ze wzywa sie obywatela do przyznania iz prowadzac pojazd
    > o nr rej Wxxxxx(twoj), w miejscowosci Janki pol roku temu pojechal 79
    > zamiast 50, lub wskazania winnych, to sie przyznasz, wskazesz, czy
    > zaczniesz przegladac domowy rejestr jazd samochodem ?

    Domowego rejestru nie prowadzę i prowadzić nie zamierzam. Mandaty
    z FR to teraz szybko przychodzą, więc pewnie nie byłoby problemów
    z weryfikacją, kto mógł z konkretnego samochodu korzystać i kto
    jest głównym użytkownikiem. 79 na 50 to sporo, więc marne szanse
    bym ja tyle jechał (i dał się złapać). Podejrzewam, że bez
    problemu byśmy ustalili, kto prowadził i w zależności od
    sytuacji padła by decyzja o przyjęciu, bądź nie. Proste.

  • 34. Data: 2013-03-19 22:34:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-19 22:15, masti pisze:
    > Artur Maśląg napisał:
    (...)

    > kolega dostał od nich wyrok nakazowy, za inny samochód: marka, kolor,
    > numery itd. Z miejsca gdzie nigdy nie był. Niestety kwitów z sądu nie
    > odebrał po poszły na drugi koniec Polski.

    Cóż, naprawdę jego problem - jak trafi na mnie to ja będę miał.
    Jeżeli wina nie leżała po jego stronie to mógł złożyć wniosek o
    przywrócenie terminu itd.

    > Nadal uważasz, że to OK?

    Tak.

  • 35. Data: 2013-03-19 22:37:09
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > A skad wiesz ? Znasz jakies oficjalne dane ?

    Błąd! Naczelny Mózg PMS nie udowadnia.
    Naczelny Mózg WIE.
    :)

    --
    Hinek

  • 36. Data: 2013-03-19 22:39:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Mar 2013 22:34:38 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > (...)

    > Cóż, naprawdę jego problem - jak trafi na mnie to ja będę miał. Jeżeli
    > wina nie leżała po jego stronie to mógł złożyć wniosek o przywrócenie
    > terminu itd.

    nie chodzi o to co on mógł, tylko o to, że "niezawodny" system dał ciała

    > Tak.

    no to ja nie mam pytań

  • 37. Data: 2013-03-19 22:47:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-19 22:39, masti pisze:

    > nie chodzi o to co on mógł, tylko o to, że "niezawodny" system dał ciała

    Każdy system jest w jakimś stopniu zawodny, stąd możliwość odwołania
    się od takiego błędu. To właśnie gwarantuje prawo - nie tyczy to tylko
    mandatów z FR.

    > no to ja nie mam pytań

    Spoko.

  • 38. Data: 2013-03-19 22:55:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > To nic nie mam. Zrozumiałem że DżejEf miał tylko dwa posty w niedzielę
    > :)

    Przecież napisał wyraźnie "A pomiedzy nic ..".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2013-03-19 22:57:09
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 21:08, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > okoliczności, by trafiło przypadkiem na kogoś, kto jechał w tym
    > samym miejscu, w tym samym czasie, takim samym samochodem itd.

    Po pierwsze skąd wiesz, jak często zdarzają się błędy?
    Po drugie nie trzeba trafiać na kogoś w takim samym samochodzie o tej
    samej porze - wystarczy, jak ci przyślą pismo, że niedaleko twojego
    miejsca zamieszkania przekroczyłeś półtora miesiąca temu prędkość o 13
    km/h. Będziesz 100% pewien, że to nie ty? ITD nie patrzy na markę kolor
    i nie porównuje z rejestracją, tylko automat odczytuje numery ze zdjęcia
    i z bazy bierze pozostałe dane - marka, właściciel i to leci do wysyłki.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 40. Data: 2013-03-19 22:59:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello yabba,

    play
    > Jaki przepis uniemożliwia ITD wysyłanie zdjęcia?

    Nie ma takiego przepisu.

    --
    Best regards,
    RoMan