    From: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Date: Wed, 29 Feb 2012 00:23:44 +0000 (UTC)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Hello sundayman,
    >
    > Tuesday, February 28, 2012, 11:57:15 PM, you wrote:
    >
    > [... żale i płacze na moderatora Elektrody ...]
    >
    > 1. Od strony merytorycznej moderator mial 100% racji:
    >
    > - sprawa regulacji obrotów silników DC była maglowana na Elektrodzie
    > pierdylion razy,

    I co z tego? IDIOTYCZNY punkt regulaminu!! Skoro pisano już o sterowaniu
    silniczkami, to KONIEC, tym się już dalej nie zajmujemy. Skoro pisano już
    wcześniej o naprawie jakiegoś modelu telewizora, to KONIEC, temat zamknięty.
    Idąc tym tokiem rozumowania, można w zasadzie Elektrodę już zamknąć.

    > - od strony ubóstwa podawanych informacji równiez moderator mial 100%
    > racji - nie podałeś, czy to był silnik szeregowy czy bocznikowy czy z
    > magnesami trwałymi;
    > obroty silnika szeregowego są silnie zależne od
    > obciążenia i napięcia; obroty bocznikowego są w pewnych granicach mało
    > zależne od napięcia; obroty silnika z magnesami trwałymi są (do
    > pewnych granic) proporcjonalne do napięcia;
    > nie sposób określić, jak silnik będzie "zasuwał" nie wiedząc jaki to
    > silnik.

    A jeżeli pytacz nie ma odpowiedniej wiedzy techniczne, nie zna się na
    szczegółach technicznych, nie wie co to silnik szeregowy, bocznikowy czy
    odrzutowy to co?! Jeżeli takowej wiedzy nie posiada, to po to właśnie jest
    forum, aby w drodze dyskusji czegoś się dowiedzieć od innych lepiej znających
    daną tematykę. To kolejny IDIOTYCZNY punkt regulaminu. Reasumując, można zadać
    pytanie, dla kogo do Pani Nędzy jest to forum?!

    > 2. Jedyna Twoja racja dotyczy "zasuwał" - tu w sposób oczywisty dał
    > plamę moderator. Choć może się bronić, że chodziło mu o niedbałość a
    > nie ortografię...

    Plamę dał na całej linii. Dokładnie z takich samych powodów, które opisuje
    Sundayman, przestałem korzystać z Elektrody. W ogóle, po jasnego diabła
    moderator na takiej grupie? Jak widać pl.misc.elektronika daje sobie świetnie
    radę bez moderacji. "Zgrzyty" należą tutaj do rzadkości.

    MH