  • Date: Fri, 15 Jun 2012 14:50:38 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <jrcknj$skn$1@news.task.gda.pl> <4fd9e085$1@news.home.net.pl>
    <4fd9e820$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda447d$1@news.home.net.pl>
    <4fda4acd$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda5b55$1@news.home.net.pl>
    <4fda5d4f$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda6168$1@news.home.net.pl>
    <4fda6317$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda6a82$1@news.home.net.pl>
    <4fda732d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdad0f5$1@news.home.net.pl>
    <4fdae0d9$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdaeb71$1@news.home.net.pl>
    <4fdaf358$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdb0149$1@news.home.net.pl>
    <4fdb04d9$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdb1cfc$1@news.home.net.pl>
    <4fdb210f$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 15.06.2012 13:48, Tom01 pisze:

    > No i czym to sie różni od spisku w celu uchwalenia korzystnej dla siebie
    > ustawy?

    Na prawdę tego nie widzisz? Na prawdę jesteś taki ograniczony, że nie
    widzisz różnicy pomiędzy sytuacją A:

    "hehe, my paskudni kapitaliści podstępnie zachęcimy rząd do wprowadzenia
    przepisu, który uczyni z nas bogaczy"

    a sytuacją B:

    "hmm... może by tak naciągnąć tych fabrykantów żarówek i paliw, żeby się
    dorzucili do kampanii mającej poprawić bezpieczeństwo..."

    > Czyli zamaskowanie.

    Owszem.

    > Tak samo jak jasne plamy świateł zmniejszają
    > powierzchnię ciemnej bryły samochodu.

    Ale za to wyróżniają się w drugą stronę.

    > Mechanizm ten sam, tylko to
    > zamaskowanie wychodzi przypadkiem.

    Brednie. Pamiętaj, że w przypadku samolotów obserwowanych przez okręty
    podwodne było jednolite, jaśniejsze od sylwetki samolotu tło.

    W przypadku samochodów na drodze masz raz ciemniej, raz jaśniej, czasami
    w kontrastowe ciapki... Najlepsze maskowanie w np. drodze wśród drzew to
    wyłączenie świateł i szarobury lakier.

    [ciach]

    > Praktycznie też. Wszak sam Pan napisał: *"zaprosiła do współpracy firmy
    > z branży, które uznały, że teoretycznie mogą na tym zarobić"*

    Nie, tylko teoretycznie. Sponsorzy pomyśleli tak jak ty i rzucili się na
    wirtualne zyski.

    Chociaż nie przeczę, że mogli więcej zarobić na gamoniach, którzy mieli
    fatalną elektrykę i np. za wysokie napięcie oraz dresiarzach, co sobie
    tandetne lampy wyładowcze pozakładali. U takich faktycznie światełka
    będą częściej padać, ale to nie wina przepisu tylko niedbałości
    użytkowników.

    > Oczywiście że jest. Nawet wyliczalny matematycznie i spełniający
    > wszystkie warunki stabilnego trendu. Od 1997 roku.

    Och, jak wygodnie, że akurat od tego roku. Wytłumacz zatem wzrost ofiar
    w 2011 i wzrost wypadków w 2000. Oraz dlaczego ten trend zaczął się
    akurat w 1997.

    > Ogromne! Nie zauważenie motocyklisty kończy się często tragicznie.

    Mówisz? Znaczy się jak właduje się we mnie TIR, to wszyscy wyjdziemy z
    tego bez szwanku i trzeba będzie tylko trochę lakier wypucować?
    Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze.