  • Date: Fri, 15 Jun 2012 12:51:46 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <jrcj11$o3q$1@news.task.gda.pl> <jrd6rg$5m2$1@inews.gazeta.pl>
    <4fda39a6$0$1208$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4fda4955$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda5bee$1@news.home.net.pl>
    <4fda5d8f$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda6055$1@news.home.net.pl>
    <4fda60d8$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda61b2$1@news.home.net.pl>
    <4fda6440$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda69db$1@news.home.net.pl>
    <4fda71d3$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdad05f$1@news.home.net.pl>
    <4fdade96$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdae9a9$1@news.home.net.pl>
    <4fdaef20$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdb0407$1@news.home.net.pl>
    <4fdb0cbe$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 15.06.2012 12:21, Tom01 pisze:

    > Naprawdę widocznie czytamy co innego. Lampy xenonowe są opisane cyt:
    > "Idealnym przykładem jest Toyota Avensis II z reflektorami ksenonowymi".
    > Przykładem, czyli nie wszystkimi wariantami. A że do przykładów bierze
    > sie jaskrawe przypadki to już wybór redaktora który to pisał. Ponadto,
    > jak pisałem, problem zużycia reflektorów lamp żarówkowych jest znacznie
    > poważniejszy, choć tanszy w naprawie/wymianie.

    Kłamiesz. Podany przez ciebie artykuł porusza WYŁĄCZNIE tematykę "ksenonów".

    > Czyli jednak jest pogorszenie widoczności? Albo raczej oceny sytuacji na
    > drodze, żeby znów się Pan nie czepiał słowek.

    Pogorszenie występuje, jeśli ktoś nie przestrzega przepisów czyli nie
    świeci prawidłowo.

    I błagam - nie rób z siebie skończonego debila bredząc w tym momencie o
    pieszych, bo oni się zbyt wolno poruszają, żeby dało się na nich w
    takiej sytuacji wymusić pierwszeństwo i doprowadzić do wpadnięcia
    pieszego na wymuszający pojazd.

    > Oczywiście. W Pana przypadku nawet żarówki świecą sie biorąc energię
    > znikąd.

    Znowu kłamiesz, kłamco patologiczny.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Bardzo słusznie Pan postępuje. Zatem gdzie ta pomoc ze świateł kiedy i
    > tak trzeba wypatrywać obiektów bez nich?

    W tym, że nie zachodzi sytuacja jak w podkreśleniu powyżej.

    > A jak pieczątka tłumacza będzie niewiarygodna? Albo tłumacz będzie
    > gejem? Zawsze znajdzie Pan powód żeby się uczepić. Oryginał po niemiecku
    > już Pan dostal. Tlumaczenie po polsku też. Wiarygodność tłumaczenia może

    Nie, nie dostałem. Tylko twoje konkluzje, którym zwyczajnie nie wierzę.

    > Pan sprawdzić nawet translatorem automatycznym. A jeśli to za mało, w

    Kpisz czy o drogę pytasz?

    Oto skutki działania na zupełnie niefachowym twoim tekście:

    [tłumaczenie polski->niemiecki->polski]
    W celu zapewnienia dokładności. Te dwa centra i dwóch profesorów
    znajdują się w Austrii. Po raz pierwszy został należytego Instytut
    Epigus strony Praktyczą, sterownik interakcji z głównego i znane,
    odwrotnie podjąć wyznawcy w świetle wymagań więcej czasu prowadzenia
    pojazdu i jego uwagę. Po drugie okulista znany na całym świecie, Święte,
    z departamentu. Optometrii na Uniwersytecie w Wiedniu, koncentruje się
    na Fizjologiczno medyczne aspektów obecności światła w pole widzenia i
    jest autorem licznych publikacji dotyczących wpływu fizjologii i drogi
    bezpieczeństwa. Podobne wyniki osiągnięte klinice Okulistka polski Dr.
    Filipecka Okulus. Rozwój Heiliga jest przekazywana długi czas jako
    materiałów informacyjnych na szkodliwość światła (sic!) austriacki
    policji. Łącze albo I znaleźć skanowania gazety z nie policji, gdy ktoś
    jest interesująca, ponieważ mam gdzieś. Święty, wniesionym znacząco do
    świateł wpis polecenia Aug KE wycofać.
    [koniec tłumaczenia]

    > dokumencie są kontakty do autora.

    ROTFL