  • Data: 2012-06-15 09:59:44
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2012 09:14, Tom01 pisze:

    > Teoria jak napisałem wielokrotnie nie jest możliwa do udowodnienia, bo
    > nie ma wehikułu czasu.

    I koniec dyskusji - masz teorię, której nie potrafisz udowodnić.

    > Jednak powody wprowadzenia nakazu,

    Tak, jasne, spisek, jak w Smoleńsku.

    > przesłanki co do jego skuteczności,

    A ja zamiast głupio teoretyzować jeżdżę i dzięki włączonym prawidłowym
    światłom lepiej jestem w stanie ocenić położenie i prędkość zbliżającego
    się pojazdu.

    > koszty i wszystkie liczby które podałem są jednak

    Jakie koszty?

    > całkowicie prawdziwe i zaczerpnięte nie z własnych przekonań a
    > bezpośrednich źródeł

    Tak, tylko ty te liczby odczytujesz jak chcesz - podany jest wzrost
    WSZYSTKICH wypadków (nawet ewidentnie z winy motocyklisty, typu utrata
    panowania nad pojazdem wskutek zbytniego kozaczenia), a ty
    interpretujesz to jako winę oświetlenia, bo przypadkiem się zbiegło w
    czasie.

    Logikę i statystykę byś oblał sromotnie, jakbyś na egzaminach takie
    brednie opowiadał.

    > Nie ma Pan żadnej podstawy aby próbować podważać
    > że liczba wypadków/zabitych/rannych w 2007 wzrosła bo wzrosła.

    Nie podważam. Podważam tylko twoją teorię, że ten wzrost jest
    spowodowany zmianą w przepisach.

    > Nie ma
    > pan również żadnej podstawy protestować przy pogorszeniu widoczności
    > motocykli bo to też jest fakt. I parę innych.

    Nie została pogorszona widoczność motocykli.

    > Znów się Panu coś wydaje. Jest to jak najbardziej problem praktyczny.
    > Jak wspomniałem w poprzednim poście zauważają to nawet czasopisma
    > branżowe, które normalnie popierają świecenie:
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/1-swiatla-do-jazdy-dziennej
    -czyli-sposob-na-przepalajace-sie-zarowki

    Nikt (!) z moich znajomych nie ma takiej sytuacji, żeby co 3 miesiące
    padały żarówki w reflektorach głównych. NIKT.

    Jeśli komuś padają tak często, to albo kupuje bardzo gówniane, albo tak
    na prawdę kupuje dostosowane do nieco niższego napięcia, dzięki czemu
    mocniej świecą (i jak są źle ustawione to lepiej oślepiają), albo ma
    walnięty regulator napięcia i ma za wysokie napięcie w instalacji.