  • Data: 2012-06-15 09:52:08
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2012 09:04, Tom01 pisze:

    > I co z tego? Ale zużycie z uwagi na czas świecenia nie jest zerowe. Przy
    > okazji, proponuję przyjrzeć się niektórym plastikowym odbłyśnikom po
    > kilku latach świecenia w lato. Nawet Auto Świat, będący gorącym
    > orędownikiem palenia świateł zauważył w końcu że ma to swoje wymierne
    > koszty.
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/214/skanujer.jp
    g/

    Ciekawe, że w podkreśleniach jest wyraźnie napisane to, co ja
    wskazywałem jako błędy konstrukcyjne, notabene niezgodne z wytycznymi
    unijnymi.

    Co więcej uparcie wyciągasz _wyłącznie_ te gówniane lampy wyładowcze,
    których większość i tak nie posiada.

    > To ciekawa teoria. Z jakiego powodu jazda ma być płynniejsza? Proszę
    > wyjaśnić mechanizm.

    Lepsza widoczność dla innych - mniej wymuszeń.
    Lepsza widoczność innych - bardziej optymalne manewry typu skręt w lewo
    (przy gorszej widoczności innych pojazdów częściej zdarza mi się
    niepotrzebnie dłużej stać w oczekiwaniu na wolne miejsce, bo mi się
    wydawało że pojazd jest bliżej lub jedzie szybciej)

    > Nie teoretyk. M.in. elektryk.

    ROTFL

    Tak, znam takich elektryków jak ty - grasowały tutaj niedawno takie dwie
    sklonowane owce, bo jeden ze współwłaścicieli do swoich nowych
    pomieszczeń brał najtańszą siłę roboczą... Nóż się w kieszeni otwiera na
    to, jaki burdel w instalacji zrobili. Oświetlenie w skrzynce podłączone
    prawidłowymi kolorami przewodów, ale w podsufitce "sztuka jest sztuka" -
    niebieski przychodzący wisi w powietrzu, brązowy podłączony do brązowego
    idącego do jednej lampy i zielonożółtego idącego do drugiej. Ethernetowa
    skrętka ciągnięta z gniazdka kończy się... w skrzynce z bezpiecznikami!

    > Szczerze mówiąc nie będę komentować części
    > "elektrotechnicznej" Pańskiej wypowiedzi bo się Panowie Ohm, Faraday i
    > paru innych w grobie przewraca.

    A czego nie zrozumiałeś? Może ci wytłumaczę?

    Czy swoim zwyczajem zarzucisz błotem i zbiegniesz?