  • Data: 2012-06-15 08:49:33
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2012 04:05, Iguan_007 pisze:
    > Co najmniej 3 razy pokazywalem Ci raport wypadkowosci przeczacy temu co twierdziles
    o wypadkowosci w 2007. Dopiero musialem go 2 razy wkleic tutaj zebys raczyl
    "zauwazyc".

    ...który pokazuje dokładnie to co napisałem.

    Ale dośc o tym. To nie zabawa. Za kulisami, dla kasy, dzieją się brudy
    które mają wpływ na na ludzkie zdrowie i życie. Pan bawi się natomiast
    szukając różnic w procentach. Zresztą ponownie zaznaczę, że napisał Pan
    że temat świateł Pana nie interesuje. Zatem dyskusję z Panem uważam za
    zakończoną i nie będę odpowiadał na kolejne próby zaczepki.

    --
    Tom01