    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    Date: Thu, 14 Jun 2012 07:06:24 -0700 (PDT)
    <4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
    <4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd88c92$1@news.home.net.pl>
    <4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd922e8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd933bd$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <4fd990ef$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd9b2e3$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <4fd9ec0e$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>

    On Thursday, June 14, 2012 11:50:06 PM UTC+10, Tom01 wrote:

    > A to że ów fakt wystąpił akurat w roku wprowadzenia jest przypadkowy?

    A wzrost wystapil tylko w tym jednym roku? Ponadto pewnie zdajesz sobie sprawe ze
    "Correlation does not imply causation". To ze w danym roku wzrosnie spozycie wodki i
    sprzedaz butow nie oznacza ze zwiekszone spozycie wodki powoduje ze ludzie kupuja
    wiecej butow.

    odpowiadasz ze nie spadlo i podajesz 2006/2007. Wystarczajaco jasno?

    > Poddaję się. Poproszę jeszcze raz, powoli i może kolorowymi kredkami bo
    > się pogubiłem.

    Nie da sie prosciej - zaprzeczyles temu co ja powtorzylem za Toba. Przeczytaj na
    spokojnie:

    Wiec najpierw piszesz ze spadlo w 2008/09, ja potwierdzam ze spadlo. Na co
    odpowiadasz ze nie spadlo i podajesz 2006/2007. Wystarczajaco jasno?

    zamiast wypadkow. Wiec gdzie ten skokowy wzrost wypadkow? Podaj prosze kilka
    przykladow.

    > Ilość ofiar jest funkcją ilości wypadków. Odwrotnie niekoniecznie.
    > Wniosek jest prosty. Jeśli wzrosły ilosci ofiar to MUSIAŁY wzrosnąć
    > ilości wypadków. Nie mam pod ręką danych z ilościami wypadków i szczerze
    > mówiąc z dwóch powodów nie chce mi się ich szukać.

    No, czyli znowu rzucamy losowymi historyjkami bez pokrycia.

    > Jeśli forma tabelaryczna nic Panu nie mówi, oto wersja obrazkowa z tych
    > samych danych: http://dadrl.pl/images/wykres_dadrl.png

    Podales dane Policji. Wkleilem je juz 2 razy ale widze ze bedziesz je dzielnie
    ignorowal bo nie pasuja do teorii. Nie tylko w 2007 nastapil wzrost liczby wypadkow.
    Duzo wiekszy byl w latach 90 i pewnie dlatego tworcy tego wykresu zaczynaja od 1999.

    > Pisałem już: Nie tylko motocykle są na drodze. Wzrost wypadkowości z
    > udziałem motocykli jest w wiekszości "zasługą" kierowców samochodów.

    Samochodow tez przybylo. Wiem ze Twoja jedyna teoria to "trzeba swiecic" ale to nie
    jest jedyna zmiana.

    Iguan