  • Data: 2012-06-14 16:50:53
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2012 16:17, Iguan_007 pisze:
    > Nie, nie. Prosilem o konkrety. Nie to co ja czy Ty sadzilismy czy tez to co nam sie
    wydaje. Napisales "Wszędzie gdzie propaguje się ideę jazdy w dzień na światłach
    przedstawia się pobożne życzenie w postaci minimum 20% zmniejszenia ilości wypadków"

    > Podaj prosze kilka przykladow tych obiecanek "minimum 20%". W koncu masz rzetelne
    zrodla, prawda?

    Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego mówi na przykład: "Jazda na
    światłach przez cały rok to 20% mniej zabitych na polskich drogach!"

    Dokument ze strony KRBRD:
    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=8&ved=0CLEEEBYwBw&url=http%3A%2F%2Fwww.krbrd
    .gov.pl%2Fdownload%2Fpdf%2Fjazda_na_swiatlach_inform
    acja_%2520prasowa_16_04_07.pdf&ei=i_nZT7DGDonP-ga614
    SJCA&usg=AFQjCNE4Clpvs7FqfxU9gNnWcokBmBXQyw

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!