-
Date: Thu, 14 Jun 2012 13:24:59 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
SUSE/3.1.10 Lightning/1.0b3pre Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: tepe chuje na
References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd83a9e$1@news.home.net.pl>
<4fd87164$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
<4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd88c92$1@news.home.net.pl>
<4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
<4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8e924$1@news.home.net.pl>
<4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<4fd922e8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<4fd933bd$0$1315$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<4fd9a62f$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<jrcb1s$48l$1@news.task.gda.pl> <4fd9b1e4$1@news.home.net.pl>
<jrcbns$5f8$2@news.task.gda.pl> <4fd9b5c0$1@news.home.net.pl>
<4fd9bfd6$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4fd9bfd6$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
Message-ID: <4fd9ca0c$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1339673100 46.28.241.74 (14 Jun 2012 13:25:00 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 58
X-Authenticated-User: a...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
l
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655567
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.06.2012 12:41, Tom01 pisze:
> Proponuję zauważyć, że wśród krajów gdzie obowiązuje nakaz dominuja
> kraje poskomunistyczne.
Takie jak Szwecja czy Islandia? ;->
> Prktycznie żaden kraj o wysoko rozwiniętej
> motoryzacji nakazu nie ma.
Czyli Szwedzi mają prymitywną motoryzację?
> Już w roku 1975 Hörberg i Rumar dowiedli, że podczas dobrej widoczności
> człowiek doskonale widzi samochód bez włączonych świateł z odległości
> 3000 m. Dlatego uznano za mało prawdopodobną możliwość niezauważenia
> samochodu z mniejszej odległości, co mogłoby stanowić przyczynę wypadku.
Podczas dobrej widoczności - tak. Tylko jak zagwarantujesz, że każdy
będzie pamiętał o włączeniu świateł, kiedy widoczność przestanie być
dobra i że w ogóle prawidłowo oceni, czy widoczność jest dobra, hmm?
> Ponadto odkryto, że po zmroku na ulicy oświetlonej światłem latarni,
> włączone światła samochodu utrudniają dostrzeżenie obiektów nie
> wyposażonych w światła, takich jak piesi czy rowerzyści.
Po zmroku rowerzyści muszą być wyposażeniu w światła i to od dawna, więc
raczysz znowu brednie opowiadać.
A pieszych można zakwalifikować jako niemalże nieruchome przeszkody - a
tylko idiota jeździ tak, żeby wykraczać poza zasięg wzroku/oświetlenia.
> W roku 1997 w USA przeanalizowano wypadki drogowe pod kątem roli w nich
> włączonych świateł mijania. Wyniki były zaskakujące: 3,7% wzrost liczby
> wypadków drogowych wśród samochodów z włączonymi światłami mijania.
> Raport został utajniony.
Tak, podobnie jak lądowanie kosmitów w Roswell... Ale oczywiście ty o
tym wiesz, bo masz tajne wejścia do tajnych raportów.
> W roku 1999 przeprowadzono na zlecenie INRETS badania, które nie
> wykazały jakiegokolwiek pozytywnego wpływu na bezpieczeństwo ruchu
> drogowego. W ich wyniku parlament francuski odrzucił pomysł wprowadzenia
> nakazu używania świateł w dzień.
Źródła?
> W roku 2004 komisja Unii Europejskiej zarekomendowała wprowadzenie na
> terenie UE nakazu z włączonymi światłami mijania przez całą dobę przez
> cały rok. W skutek oporu wielu krajów i wielu środowisk, podjęto prace
> nad wyborem najmniej kontrowersyjnej drogi wprowadzenia tego nakazu w
> życie.
Źródła?
[ciach]
Dlaczego uparcie NIE PODAJESZ ŹRÓDEŁ?!
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.12 13:25 Marcin N
- 14.06.12 13:25 Andrzej Lawa
- 14.06.12 13:25 Tom01
- 14.06.12 13:28 Andrzej Lawa
- 14.06.12 13:30 Andrzej Lawa
- 14.06.12 13:39 Tom01
- 14.06.12 13:47 Marcin N
- 14.06.12 14:01 Tom01
- 14.06.12 14:02 Iguan_007
- 14.06.12 14:03 Tom01
- 14.06.12 14:09 Iguan_007
- 14.06.12 14:16 Marcin N
- 14.06.12 14:17 Tom01
- 14.06.12 14:19 Tom01
- 14.06.12 13:51 Iguan_007
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=