  • Data: 2012-06-14 13:39:06
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2012 13:11, Iguan_007 pisze:
    > Na tych samych stronach policji ktore podales sa statysyki nietrzezwych kierowcow.
    Otworz link ktory sam podales i zobacz czy to rzeczywiscie jednostkowe przypadki.

    To był przykład na mechanizmy działania.

    > No to sie zastanawiaj. Ale jak uwzgledniasz nakaz swiatel a ignorujesz wszystko
    inne to jest to dla mnie bardzo malo logiczne.

    Nikt nie ignoruje wszystkich znanych czynników wpływu. Światła po prostu
    do nich coś od siebie dodają lub odejmują.

    > Co policzyl?

    Że światła nic pozytywnego nie dają.

    > Teoria spiskowa? Nie jestem zainteresowany.

    Jasne. A świat jest piękny i wszyscy ludzie uczciwi.

    > Znowu podajesz jakies liczby bez zadnego poparcia. Gdzie "wszedzie" przedstaiwa sie
    zyczenia 20% spadku? Rzuc kilka przykladow z roznych panstw. Czekam z
    niecierpliwoscia.

    Przecież to są słowa z reklam "Koalicji na rzecz...". Kłamstwa w innych
    krajach? Proszę bardzo. Firmowy zestaw firmy HELLA usiłującej
    "przekonać" tym razem Irlandczyków:
    http://dadrl.pl/docs/ireland.pdf

    > Dla mnie dziwna teoria to taka ze wprowadzenie swiatel ma wplyw na smiertelnosc
    motocyklistow ale mniejszy na wypadkowosc.

    Ilosć wypadków wzrosła ale ilość zabitych bardziej. Oznacza to tyle, że
    wypadki stały sie poważniejsze w skutkach. Takie to trudne do wydedukowania?

    > Wiec jeszcze raz, tym razem wielkimi literam: NIE OBCCHODZI MNIE PROBLEM Z NAKAZEM
    SWIATEL.

    Jeśli rzeczywiście tak jest to nie ma Pan prawa nawet zbliżać sie do
    jezdni bo stanowi Pan zagrożenie. A jeśli jednak jest Pan
    kierowcą/rowerzystą/pieszym, to Pańskie nieobchodzenie jest nieistotne.
    Obchodzi innych, a Pan jest tylko elementem systemu i MUSI się stosować
    do zasad bezpieczeństwa w nim obowiązujących. Niekoniecznie przepisów,
    żeby było jasne.

    --
    Tom01