  • Data: 2012-06-14 13:51:26
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 14, 2012 9:25:51 PM UTC+10, Tom01 wrote:
> [...]
    sie klocic do konca swiata.Inna ilosc pojazdow, nowe drogi, nowsze samochody, inna
    pogoda, inna ilosc pijanych kierowcow itp. itd. Kazda ze stron moze odpowiednio
    dobrac statystyki zeby udowodnic swoja "prawde".

    > Rzeczywiście nie zrozumiałem. Insynuuje Pan, że w 2007 roku wystąpił na
    > tyle niekorzystny splot wymienionych wynników, że bezpiecześntwo skokowo
    > spadło? Pierwszy raz od 10 lat albo lepiej? Tylko w tym roku? Ani przed
    > ani po 2007 nie było takiego zbiegu i reakcji?

    O czym teraz znowu piszesz? Mowisz o tym samym dokumencie na ktorym sie podobno
    opierasz? To moze go jednak otworz? Liczba wypadkow rosla od 1987 do 1991, pozniej od
    1993 do 1997, pozniej od 1999 do 2000 i dopiero pozniej w 2007. Wiec co tutaj
    pitolisz "Tylko w tym roku? Ani przed ani po 2007 nie było takiego zbiegu i
    reakcji". Masz, wkleje Twoje wlasne dane bo chyba masz problem z obsluga
    przegladarki:
    Rok Wypadki
    2011 40065

    > Moim zdaniem, prawda jest taka, że wszystkie czynniki wpływu, jakie Pan
    > wymieniał, zmieniają się cały czas. Składają się jednak wszystkie do
    > kupy i budują TREND. Trend to jest taka rzecz, że ciężko ją zaburzyć.

    I guzik prawda bo jak widzisz powyzej, czasmi liczba wypadkow rosnie, czasami spada.

> [...]
    > to się je analizuje aby uniknąć ich w przyszłości. Takie własnie
    > zaburzenie trendu miało miejsce w 2007 roku. Co jest przyczyną, nie
    > wiadomo. Nikt nie cofnie czasu. Wiadomo jednak co się zmieniło w
    > czynnikach wpływu na bezpieczeństwo drogowe. Bo skoro wystapiła anomalia
    > to coś się zmieniło. Stąd droga do dalszego wnioskowania. Coś ewidentnie
    > zaszkodziło, to pewne. Może jeden czynnik, może więcej. Niestety o
    > żadnych innych poza światlami nie wiemy. A jak mówi maksyma przypisywana
    > jednemu znanemu grekowi: "Jeśli coś może zaszkodzić to w żadnym wypadku

    Nie ma tam zadnej anomalii. Wystarczy spojrzec na liczby i nie dorabiac teorii
    spiskowych.

    Iguan