eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2012-06-14 14:01:10
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.06.2012 13:24, Andrzej Lawa pisze:
    >> Proponuję zauważyć, że wśród krajów gdzie obowiązuje nakaz dominuja
    >> kraje poskomunistyczne.
    > Takie jak Szwecja czy Islandia? ;->

    W 25 krajach obowiązuje cześciowy lub całkowity nakaz. Z tego 20 to
    poskomunistyczne.


    >> Prktycznie żaden kraj o wysoko rozwiniętej
    >> motoryzacji nakazu nie ma.
    > Czyli Szwedzi mają prymitywną motoryzację?

    A Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Austria, Szwajcaria,
    Hiszpania, Belgia, Holandia, USA, Australia, Japonia, Korea? Łącznie
    jest 180 krajów na świecie gdzie nakazu brak.

    > Podczas dobrej widoczności - tak. Tylko jak zagwarantujesz, że każdy
    > będzie pamiętał o włączeniu świateł, kiedy widoczność przestanie być
    > dobra i że w ogóle prawidłowo oceni, czy widoczność jest dobra, hmm?

    Każdy kierowca zdaje egzamin państwowy z obsługi pojazdu i zasad jego
    używania. Od egzekwowania tego jest policja. Nie zrównujmy całego
    społeczeństwa do poziomu idioty który nie wie co to jest zmierzch lub
    zła widoczność. Czy włączanie wycieraczej w czasie deszczu też wymaga
    regulacji przepisami?

    > Po zmroku rowerzyści muszą być wyposażeniu w światła i to od dawna, więc
    > raczysz znowu brednie opowiadać.

    A jak nie ma? Zgubił, popsuło się, albo nigdy nie miał?

    > A pieszych można zakwalifikować jako niemalże nieruchome przeszkody - a
    > tylko idiota jeździ tak, żeby wykraczać poza zasięg wzroku/oświetlenia.

    Czyli zarówno w pieszych jak i np kłody na jezdni można swobodnie wjeżdżać?

    > Dlaczego uparcie NIE PODAJESZ ŹRÓDEŁ?!

    Podaję, tylko jakoś je Pan sobie filtruje albo nie chce samodzielnie
    niczego poszukać. No to porcyjka do poduszki:

    1. Andersson, K., Nilsson, G., and Salusjarvi, M.: The effect of
    recommended and compulsory use of vehicle lights on road accidents in
    Finland. Report 102A. National Road and Traffic Research Institute,
    Linkoping, Sweden, 1976
    2. Andersson, K., and Nilsson, G.: The effect on accidents of compulsory
    use of running lights during daylight hours in Sweden. Report 208A.
    National Road and Traffic Research Institute, Linkoping, Sweden, 1981.
    3. Vaaje, T.: Kjorelys om dagen reducerer ulykkestallene. Arbetsdokument
    15.8.1986. Transportokonomisk institutt, Postboks 6110 Etterstad, N-0602
    Oslo 6, Norway, 1986.
    4. Elvik, R.: The effects on accidents of compulsory use of daytime
    running lights for cars in Norway. Accid Anal Prev 25: 383-398 (1993).
    5. Hansen, L. K.: Daytime running lights in Denmark--Evaluation of the
    safety effect. Danish Council of Road Safety Research, Copenhagen, 1993;
    Hansen, L. K.: Daytime running lights: Experience with compulsory use in
    Denmark. Fersi Conference, Lille, 1994.
    6. Cantilli, E. J.: Accident experience with parking lights as running
    lights. Highway Research Record Report No. 32. National Research
    Council, Transportation Research Board, Washington, DC, 1970.
    7. Aurora, H., et al.: Effectiveness of daytime running lights in
    Canada. TP 12298 (E). Transport Canada, Ottawa, 1994.
    8. Sparks, G. A., et al.: The effects of daytime running lights on
    crashes between two vehicles in Saskatchewan: a study of a government
    fleet. Accid Anal. Prev 25: 619-625 (1991).
    9. Society of Automotive Engineers Inc., Automotive Engineering Vol. 102
    ; No. 8 ; Pg. 35; ISSN: 0098-2571 (August, 1994).
    10. E. Pfleger, Techniczne badanie interakcji w warunkach rzeczywistego
    ruchu drogowego w obszarze zabudowanym i niezabudowanym Analiza
    funkcjonowania narządu wzroku za pomocą systemu ,,viewpoint" przy użyciu
    najnowocześniejszych programów do analizy rastrowej w celu naukowej
    oceny skutków jazdy z włączonymi światłami w ciągu dnia, Epigus Institut
    Viena 2007

    Na deser:
    http://dadrl.pl/docs/NHTSA.pdf
    http://dadrl.pl/docs/NHTSA2.pdf



    --
    Tom01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: