-
Data: 2012-06-14 14:01:10
Temat: Re: tepe chuje na
Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 14.06.2012 13:24, Andrzej Lawa pisze:
>> Proponuję zauważyć, że wśród krajów gdzie obowiązuje nakaz dominuja
>> kraje poskomunistyczne.
> Takie jak Szwecja czy Islandia? ;->
W 25 krajach obowiązuje cześciowy lub całkowity nakaz. Z tego 20 to
poskomunistyczne.
>> Prktycznie żaden kraj o wysoko rozwiniętej
>> motoryzacji nakazu nie ma.
> Czyli Szwedzi mają prymitywną motoryzację?
A Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Austria, Szwajcaria,
Hiszpania, Belgia, Holandia, USA, Australia, Japonia, Korea? Łącznie
jest 180 krajów na świecie gdzie nakazu brak.
> Podczas dobrej widoczności - tak. Tylko jak zagwarantujesz, że każdy
> będzie pamiętał o włączeniu świateł, kiedy widoczność przestanie być
> dobra i że w ogóle prawidłowo oceni, czy widoczność jest dobra, hmm?
Każdy kierowca zdaje egzamin państwowy z obsługi pojazdu i zasad jego
używania. Od egzekwowania tego jest policja. Nie zrównujmy całego
społeczeństwa do poziomu idioty który nie wie co to jest zmierzch lub
zła widoczność. Czy włączanie wycieraczej w czasie deszczu też wymaga
regulacji przepisami?
> Po zmroku rowerzyści muszą być wyposażeniu w światła i to od dawna, więc
> raczysz znowu brednie opowiadać.
A jak nie ma? Zgubił, popsuło się, albo nigdy nie miał?
> A pieszych można zakwalifikować jako niemalże nieruchome przeszkody - a
> tylko idiota jeździ tak, żeby wykraczać poza zasięg wzroku/oświetlenia.
Czyli zarówno w pieszych jak i np kłody na jezdni można swobodnie wjeżdżać?
> Dlaczego uparcie NIE PODAJESZ ŹRÓDEŁ?!
Podaję, tylko jakoś je Pan sobie filtruje albo nie chce samodzielnie
niczego poszukać. No to porcyjka do poduszki:
1. Andersson, K., Nilsson, G., and Salusjarvi, M.: The effect of
recommended and compulsory use of vehicle lights on road accidents in
Finland. Report 102A. National Road and Traffic Research Institute,
Linkoping, Sweden, 1976
2. Andersson, K., and Nilsson, G.: The effect on accidents of compulsory
use of running lights during daylight hours in Sweden. Report 208A.
National Road and Traffic Research Institute, Linkoping, Sweden, 1981.
3. Vaaje, T.: Kjorelys om dagen reducerer ulykkestallene. Arbetsdokument
15.8.1986. Transportokonomisk institutt, Postboks 6110 Etterstad, N-0602
Oslo 6, Norway, 1986.
4. Elvik, R.: The effects on accidents of compulsory use of daytime
running lights for cars in Norway. Accid Anal Prev 25: 383-398 (1993).
5. Hansen, L. K.: Daytime running lights in Denmark--Evaluation of the
safety effect. Danish Council of Road Safety Research, Copenhagen, 1993;
Hansen, L. K.: Daytime running lights: Experience with compulsory use in
Denmark. Fersi Conference, Lille, 1994.
6. Cantilli, E. J.: Accident experience with parking lights as running
lights. Highway Research Record Report No. 32. National Research
Council, Transportation Research Board, Washington, DC, 1970.
7. Aurora, H., et al.: Effectiveness of daytime running lights in
Canada. TP 12298 (E). Transport Canada, Ottawa, 1994.
8. Sparks, G. A., et al.: The effects of daytime running lights on
crashes between two vehicles in Saskatchewan: a study of a government
fleet. Accid Anal. Prev 25: 619-625 (1991).
9. Society of Automotive Engineers Inc., Automotive Engineering Vol. 102
; No. 8 ; Pg. 35; ISSN: 0098-2571 (August, 1994).
10. E. Pfleger, Techniczne badanie interakcji w warunkach rzeczywistego
ruchu drogowego w obszarze zabudowanym i niezabudowanym Analiza
funkcjonowania narządu wzroku za pomocą systemu ,,viewpoint" przy użyciu
najnowocześniejszych programów do analizy rastrowej w celu naukowej
oceny skutków jazdy z włączonymi światłami w ciągu dnia, Epigus Institut
Viena 2007
Na deser:
http://dadrl.pl/docs/NHTSA.pdf
http://dadrl.pl/docs/NHTSA2.pdf
--
Tom01
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.12 14:02 Iguan_007
- 14.06.12 14:03 Tom01
- 14.06.12 14:09 Iguan_007
- 14.06.12 14:16 Marcin N
- 14.06.12 14:17 Tom01
- 14.06.12 14:19 Tom01
- 14.06.12 13:51 Iguan_007
- 14.06.12 14:25 Iguan_007
- 14.06.12 14:38 Andrzej Lawa
- 14.06.12 14:40 Andrzej Lawa
- 14.06.12 14:56 Marcin N
- 14.06.12 14:57 Tom01
- 14.06.12 14:59 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:00 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:03 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=