    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    Date: Thu, 14 Jun 2012 00:01:58 -0700 (PDT)
    <4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
    <4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd88c92$1@news.home.net.pl>
    <4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbqj3$r5g$2@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbsua$2ua$1@news.task.gda.pl>

    Marcin,

    Aha, wiec Twoje pytanie nie jest zwiazane z czyms co pisalem. W takim razie:

    >Czy uważasz, że całodobowa jazda na światłach w czymś pomaga? Zwłaszcza
    obowiązek świecenia w letnich miejskich korkach?

    Co prawda nie wiem dlaczego akurat mnie o to pytasz bo nic o tym nie pisalem.
    Ale jesli z jakiegos nieznanego mi powodu chcesz znac wlasnie moje zdanie  w tym
    temacie to prosze - tak, uwazam ze jazda na swiatlach sprawia ze pojazd jest bardziej
    widoczny,
    szczegolnie w szaro-bure dni.

    Uwazam tez ze nie da sie jednoznacznie udowodnic czy poprawia to bezpieczenstwo czy
    nie.
    Wiec MZ dyskusja na ten temat jest bezcelowa I nie zamierzam sie w nia wdawac.
    Z roku na rok zmienia sie tyle czynnikow wplywajacych na liczbe wypadkow ze mozna sie
    klocic do konca swiata.
    Inna ilosc pojazdow, nowe drogi, nowsze samochody, inna pogoda, inna ilosc pijanych
    kierowcow itp. itd.
    Kazda ze stron moze odpowiednio dobrac statystyki zeby udowodnic swoja "prawde".
    A moja "prawda" jest prosta: "lepiej widze samochod z wlaczonymi swiatlami niz bez".
    I tyle.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007