  • Data: 2012-06-14 11:02:35
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 14, 2012 5:21:19 PM UTC+10, Tom01 wrote:
> [...]
    Wygodne. Napisales 40% wypadkow, wiec teraz nie chowaj glowy w piasek. Do tego
    pisales o swiatlach a w tych Twoich 14% nawet nie wiadomo czy nie wiecej ludzi po
    pijaku w slup wjechalo, co tutaj mowic o swiatlach.

    > Napisałem o wzroście wypadków i jak widać pomyliłem, pamięć zawodna
    > jest, z liczbą zabitych. Pomyłka, zwykła ludzka rzecz, proszę się nie
    > czepiać słówek tylko po to żeby podważać wypowiedź. Tym bardziej, że
    > jeśli wzrosła o tyle ilość zabitych w nie wypadków to, jak wspomniałem,
    > dużo gorsza sytuacja.

    To nie jest czepianie slowek. Fantazjowales ze liczba wypadkow motoctykli wzrosla o
    40% z powodu swiatel, rzucales "zrodlami". Dopiero jak wyszlo na jaw ze wzrosla o 14%
    i nie mozesz udowodnic zwiazku ze swiatlami to wpadles na pomysl uzycia czegos
    innego. To co, swiatla zwiekszyly smiertelnosc? Az sie boje zapytac jakie masz
    zarowki w reflektorach.

    > Motocykle nie są jedynymi uzytkownikami dróg i ich bezpieczeństwo jest w
    > ogromnym stopniu uzaleznione od bezpieczeństwa ogólnego.

    Bla, bla, bla. Pisales o motocyklach, nie o samochodach. Nie manipuluj. Przypominam
    co napisales:"A o ile procent wzrosła
    ilość wypadków z motocyklami skokowo z roku na rok w momencie
    wprowadzenia nakazu wprowadzenia świateł? Ok 40%!".

    > wypadków/rannych/zabitych przekładają się na świat motocyklowy, to
    > oczywiste.

    "Ogolne wskazniki" sa takie ze wypadki motocykli wzrosly o 14% a nie o 40% jak sobie
    wymysliles.

    spadla ilosc pijakow za kierownica- strona 60, raport z 2009
    (http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/
    Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html). Tyle ze co to ma wspolnego z Twoja bajeczka o
    40% wzroscie wypadkow motocykli "przez swiatla"?

    > 2006 - 46.876 wypadków
    > 2007 - 49.536 wypadków
    > Gdzie tu cos spadło?

    Haha, juz sam sobie zaprzeczasz? Napisales "W 2008 roku przybyło więcej pojazdów niż
    w 2007 roku a ilość wypadków względem poprzedniego roku spadła. W 2009 tak samo." I
    jak byk odpisalem podajac przyklad z 2009. Przeczytaj jeszcze raz.I ponawiam pytanie
    - co to ma wspolnego z Twoja bajeczka o 40% wzroscie wypadkow motocykli "przez
    swiatla"?

    > Chciałbym jeszcze raz wspomnieć że skokowy wzrost liczby wypadków
    > wystąpił w każdym kraju gdzie wprowadzono nakaz (z wyjątkiem Szwecji) i
    > niezależnie od roku sprowadzenia. Ilość wypadków natomiast spadła kiedy
    > go zniesiono (w Austrii, z Chorwacji ani Białorusi nie mam danych). Nie
    > daje to do myślenia?

    Jasne, a jak poprosze o zrodlo tego "skokowego wzrostu" to znowu zaczniesz rzucac
    nazwami roznych instytucji po czym okaze sie ze to nieprawda i sie pomyliles?

    > Zaburzenie trendu spadkowego. Pierwzy raz wielu lat wzrosły ilości
    > wypadków/rannych/zabitych. Wszystkich na raz. Tylko w tym roku i tylko w
    > krajach które w tym roku wwprowadziły nakaz nazy na światłach.

    "Pierwzy raz wielu lat wzrosły ilości wypadków/rannych/zabitych"? Moze zobacz dane
    ktore sam podales - http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    Jest wiele lat gdzie liczba wypadkow poszla do gory. I w 2009 spadla. Co, swiatla
    wylaczyli?

    > Znaczy nie było poprawy. Po co zatem utrzymywać przepis który nic
    > pozytyenego nie daje a m.in. zmniejsza widoczność motocykli?

    A co mnie to obchodzi? Jeszcze raz: ja nic na ten temat nie pisalem.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: