eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Date: Wed, 13 Jun 2012 21:47:14 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:12.0) Gecko/20120421 Thunderbird/12.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd4e10e$1@news.home.net.pl>
    <jr2rr9$a1t$1@inews.gazeta.pl> <4fd4fe87$1@news.home.net.pl>
    <jr3614$5fk$1@inews.gazeta.pl> <4fd58a3e$1@news.home.net.pl>
    <jr49bo$pn8$1@inews.gazeta.pl> <jr4d4c$23vo$1@news2.ipartners.pl>
    <4fd66276$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr6tkn$93m$1@news2.ipartners.pl> <jr7878$kb6$1@inews.gazeta.pl>
    <jr791l$2vf$1@news.task.gda.pl>
    <4fd733c1$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr7idm$qlu$1@news.task.gda.pl>
    <4fd758e2$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr7mf1$5sa$1@news.task.gda.pl>
    <4fd76947$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr9f87$1h8j$1@news2.ipartners.pl>
    <4fd87366$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr9uid$jrc$1@inews.gazeta.pl> <4fd87f82$1@news.home.net.pl>
    <jra28g$oab$1@news.task.gda.pl> <4fd89709$1@news.home.net.pl>
    <jrabig$g7b$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <jrabig$g7b$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <4fd8ee43$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1339616835 91.206.96.25 (13 Jun 2012 21:47:15 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 30
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655430
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.06.2012 17:28, Marcin N pisze:

    >>> Nieprawda. Wszyscy się zgodzili, że widoczni są lepiej i łatwiej
    >>> zauważalni. Za to pogarszają widoczność tego, co jest blisko nich i
    >>> uniemożliwiają ocenę ich prędkości i odległości. Coś za coś.
    >>
    >> Wiesz, jak dla mnie obiekt, którego odległości, prędkości ani położenia
    >> na pasie nie jestem w stanie wskutek oślepienia ocenić jest gorzej
    >> widoczny niż obiekt, którego prędkość, odległość i położenie na pasie
    >> jestem w stanie łatwo ocenić dzięki zastosowaniu prawidłowego
    >> oświetlenia.
    >>
    >> Ale ty widzę jesteś wyznawcą teorii klasy "śpiewa ładnie bo głośno".
    >
    > Skąd taki wniosek?

    Bo twierdzisz, że "więcej jest lepiej".

    > Napisałem gdzieś, że pochwalam dzienną jazdę na
    > długich? Stwierdzam jedynie oczywistości psychofizyczne znana - jak
    > widać - na tej grupie tylko nielicznym.

    Oczywista oczywistość że "więcej jest lepiej"?

    A ja twierdzę, że w kontekście m.in. ruchu drogowego "precyzyjniej jest
    lepiej".

    Co mi z tego, że wiem, że gdzieś tam jedzie jaśniepan motorzysta z
    podejściem klasy "z drogi śledzie bo król jedzie", skoro ciężko mi przez
    to oślepianie stwierdzić, gdzie jedzie i jak szybko?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: