eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Jun 2012 13:53:00 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd4e10e$1@news.home.net.pl>
    <jr2rr9$a1t$1@inews.gazeta.pl> <4fd4fe87$1@news.home.net.pl>
    <jr3614$5fk$1@inews.gazeta.pl> <4fd58a3e$1@news.home.net.pl>
    <jr49bo$pn8$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>
    <jr7n66$o4m$1@inews.gazeta.pl>
    <4fd76ac6$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr7u9r$mbj$1@inews.gazeta.pl>
    <4fd7830c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr8aj9$ok4$1@inews.gazeta.pl>
    <4fd7b9c6$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd83a9e$1@news.home.net.pl>
    <4fd87164$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4fd87949$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
    X-Trace: 1339588380 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 80.54.236.253:63348
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655390
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.06.2012 13:28, Andrzej Lawa pisze:
    >> Cóż, jeżdżę jednośladami z silnikiem przełomu wieków,
    >
    > OD przełomu wieków oczywiście ;)

    Ja też zaczynałem od 50-tki, ale głęboko jeszcze w ubiegłym wieku. Wtedy
    nie było nakazu używania światła nawet przez motocykle ani motorowery.
    Można oczywiście próbować, czerpiąc z własnego doświadczenia,
    udowadniać, że wtedy był luz a teraz masakra na drogach. Proszę jednak
    pamiętać, że przechodziliśmy zmianę ustroju i stopień zmotoryzowania
    społeczeństwa przebiegał często skokowo, pobudzany zmianami w
    przepisach, otwieraniem granic, blokowaniem importu akcyzami itp. W
    końcowych latach XX i początkowych XXI wieku zdarzały się okresy kiedy
    krzywe ilości wypadków szły prawie pionowo w górę. W takich okresach
    wszelkie wnioskowanie to sufitologia stosowana. Od conajmniej 10 lat
    mamy jednak sytuację dużo bardziej stabilną. Czynników wpływających na
    zmiany w bezpieczenstwie drogowym jest oczywiście nadal masa, ale nie
    zmieniają się one już tak gwałtownie. Stąd istnieją przesłanki do
    budowania wniosków o jakimś rozsądnym poziomie błędów. Błąd pomiarowy w
    tej dziedzinie przyjmuje sie na około 3-4%. Co więcej doświadczenia
    polskie pokrywają się z doświadczeniami innych krajów, dużo dłużej
    stabilnych niż my, co potwierdza poprawność metodologii.

    --
    Tom01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: